کد خبر: 619089
تاریخ انتشار :

سایت اصولگرا: احمدی نژاد و تاجزاده دو روی یک سکه هستند

مشرق/ وب سایت خبری تحلیلی «مشرق نیوز» نزدیک به جریان اصولگرا با انتشار مطلبی به درخواست عضو شورای شهر تهران برای تاییدصلاحیت تاجزاده و احمدی نژاد برای رونق گرفتن انتخابات سیزدهم واکنش نشان داد.

سایت اصولگرا: احمدی نژاد و تاجزاده دو روی یک سکه هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این پایگاه خبری با اشاره به یادداشت روز گذشته حسن رسولی، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران در روزنامه اعتماد که از شورای نگهبان درخواست کرده بود تا صلاحیت آقای تاجزاده و احمدی‌نژاد و همه کسانی که در حقیقت شرایط مندرج در اصل 115 قانون اساسی را دارند را برای رونق انتخابات تایید کند؛ نوشت:

گزاره عجیب "هیچ اشکالی ندارد که هر کس و ناکسی در انتخابات تأیید صلاحیت شود" را صرفا می‌توان از زبان و قلم کسانی شنید که هیچ التزامی به امنیت و اقتصاد و آینده مردم ندارند و در فقدان عقلانیت مشغول سیاست‌ورزی هستند. شرایطی که دقیقا بر رجال ستادی جریان اصلاحات قابل انطباق است.

رجالی که در سال 88 نشان دادند برای امنیت کشور پشیزی ارزش قائل نیستند، در انتخابات سال 92 اثبات کردند هیچ وقعی به کارنامه نامزدها و خصلت ضروری "همت جهادی" نمی‌گذارند، در انتخابات 96 نشان دادند که به قیمت منافع خود ولو به اشتباهات یک نامزد هم رأی مجدد می‌دهند و در ایام انتخابات مجلس یازدهم با وقاحت تمام از مسیر منافقانه "تحریم خاموش انتخابات" و خروج از دموکراسی عبور کردند!

تحقیقا و منطقا از نظر چنین کسانی هیچ اشکالی ندارد که هر کس و نا کسی نامزد انتخابات باشد و صرفا مهم اینست که منافع این آقایان تأمین شود!

جالب است که رسولی در حالی مدعی برخورداری تاجزاده و احمدی‌نژاد از شرایط اصل 115 قانون اساسی شده است که یک نگاه ساده به مبانی این اصل با سابقه و گفته‌های دیروز و امروز رجلین فوق‌الاشاره تضادهای واضحی را نشان می‌دهد. زیرا مردم تاجزاده و احمدی‌نژاد را دو روی همان سکه‌ای می‌دانند که انتخابات را جز با نتیجه دلخواه خود قبول ندارد، صراحتا ابراز می‌دارد که انقیادی از قوانین موضوعه کشور ندارد و در بحث حسن سابقه نیز دچار سوء سابقه شده است.

اصل 115 قانون اساسی می‌گوید: رئیس جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی که واجد شرایط زیر باشند انتخاب گردد: ایرانی الاصل، تابع ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوا، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها