کد خبر: 619315
تاریخ انتشار :

سردار سلامی: فلسطین جدیدی ظهور کرده است

مهر/ فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فلسطین جدیدی ظهور کرده است، فلسطینی که نه با سنگ بلکه با موشک می‌جنگند، گفت: ما مثل همیشه حامی عزیزان‌مان در فلسطین هستیم.

سردار سلامی: فلسطین جدیدی ظهور کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز(چهارشنبه) در تجمع مردم تهران در حمایت از مردم فلسطین که در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: صحبت های خود را با سلام به همه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، و شهیدان سرافراز مقاومت اسلامی در نقاط مختلف جهان علی‌الخصوص شهدای فلسطینی و همچنین با سلام بر مشعل‌دار و قافله سالار شهیدان مقاومت، فرمانده رشید، بزرگ و جاودانه جهان اسلام، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌کنم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: از میدان امام حسین(ع) تهران از طرف مردم سرافراز ایران اعلام می‌کنم، قلب ما با شماست. همه ما امروز فلسطینی هستیم. ما در کنار شما و جوانان شما هستیم. هنگامی که موشک‌هایتان را به قلب پایتخت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنید، با شما هستیم و هنگامی که با نگاه، پیکر مطهر شهیدان را بدرقه می‌کنید ما با شما تا آخر می‌مانیم. این عهد جاودانه و دائمی است.

وی همچنین افزود: اما پابوس شما مردم ایران، مخصوصا زنان و مردان غیرتمند و شجاع و با احساس هستیم، که در این میدان، گرد هم جمع شده‌اید و به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران احساسات عمیق خود را نثار مردان و زنان فلسطین می‌کنید.

سلامی در ادامه تاکید کرد: این حادثه‌ای که اتفاق افتاده است یک حماسه آسمانی و یک مائده از سوی خداوند بزرگ است. حماسه‌ای که روز قدس را به ماه قدس تبدیل کرد.

فرمانده سپاه تصریح کرد: یکی دو سالی است که رژیم صهیونیستی با تصوراتی خودساخته و خیالاتی باطل فکر می‌کرد، دیگر از مرز تهدیدات عبور کرده است. فکر می‌کرد آسیب ناپذیر شده است. تصور می‌کرد دیگر فلسطین در جهان اسلام به فراموشی سپرده شده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کرد می‌تواند قدس را با آرامش پایتخت ابدی کند و محل انتقال سفارت شیطان بزرگ آمریکا قرار دهد.

فرمانده کل سپاه افزود: اولین گروهی که اسرائیل را ترک کردند آمریکایی‌ها بودند و این نشان داد که آمریکایی‌ها هم نمی‌توانند به فریاد صهیونیست‌ها برسد.

سلامی گفت: این اولین بار است که دریانوردی و هوانوردی رژیم صهیونیستی با اخلال مواجه است. پایتخت اسرائیل زیر باران موشک قرار دارد و این اولین بار است که همه صهیونیست‌ها در پناهگاه‌ها هستند. این اولین بار است که آنها خود را در ساحل مدیترانه در میانه آتش می‌بینند.

وی افزود: همه آن کسانی که به رژیم صهیونیستی ملحق شدند، پشیمان و سرخورده شدند. دوباره روح مقاومت و ایستادگی در پیکره امت اسلام جاری شد. قدس امروز در پایتخت کشورهایی که حامی رژیم صهیونیستی بودند، می‌درخشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه فلسطین جدیدی ظهور کرده است، فلسطینی که نه با سنگ بلکه با موشک می‌جنگند، گفت: ما مثل همیشه حامی عزیزان‌مان در فلسطین هستیم. نبرد فلسطین فقط نبرد فلسطینی‌ها با اسرائیل نیست بلکه نماد نبرد مسلمانان با مستکبران است.

ادامه دارد ...

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها