کد خبر: 619508
تاریخ انتشار :

حزب الله عراق به صهیونیست ها: با اتحاد محور مقاومت چه خواهید کرد؟

کتائب حزب الله عراق از گروه های مقاومت این کشور، پیروزی سربلندانه ملت فلسطین را در جنگ ۱۱ روزه را تبریک گفت.

حزب الله عراق به صهیونیست ها: با اتحاد محور مقاومت چه خواهید کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حزب الله عراق در بیانیه ای کوتاه ضمن تبریک "پیروزی تاریخی مقاومت فلسطین" تاکید کرد که این پیروزی "با استواری، شجاعت، اتحاد و رشد و عظمت توانایی های جهادی و به لطف تلاش های استثنایی مقاومت فلسطین" حاصل شده است.

در ادامه آمده است که غزه درحالی توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد که قویترین ارتشهای جهان از "این نیروی شر حمایت می کردند".

همچنین کتائب حزب الله با سوالی که مخاطب اصلی اش صهیونیست هاست بیانیه خود را به پایان رسانده و آورده: "اگر تمام محور (مقاومت) باهم اجتماع داشته باشند (چگونه روبرو می شوید؟)"

شب گذشته ، توافق آتش بس یک طرفه ازسوی رژیم صهیونیستی اعلام شد و این توافق از سحر امروز جمعه در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد به وقت فلسطین لازم الاجرا شد.

مردم غزه شب گذشته همزمان با اعلام آتش بس ازسوی رژیم کودک کش صهیونیستی به خیابان ها آمده و از شکست هیمنه پوشالین صهیونیست ها به شادی و پایکوبی پرداختند و از مناره مساجد بانگ الله اکبر سردادند.

در یازده روز گذشته صهیونیست های جنایتکار بیش از ۲۵۰ فلسطینی غیرنظامی را به شهادت رساندند که نیمی از آنان زن و کودک بودند.

بیش از ۵۰۰ ساختمان تجاری، مسکونی و اداری در این جنگ بطور کلی ویران شد و افزون بر ۷۲ هزارنفر از شهروندان فلسطین خانه های خود را ترک کردند.

مقاومت فلسطین نیز بیش از ۴ هزار راکت به سوی سرزمین های اشغالی پرتاب کرد که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در دفع بسیاری از این راکت ها ناموفق عمل کرد.

نتانیاهو روزهای گذشته ابتدا پیشنهادهای آتش بس از سوی کشورهای منطقه و جهان را رد کرد اما سرانجام شب گذشته با تقدیم پیشنهاد به کابینه رژیم ، با آتش بس موافقت به عمل آمد.

این آتش بس در سایه برهم خوردن معادلات صهیونیست ها رقم خورد. در جنگ یازده روزه که به انتفاضه سوم نیز از آن یاد می شود، تمامی نقاط سرزمین های اشغالی حتی فرودگاه رامون در ۲۵۰ کیلومتری غزه نیز در دسترس موشک ها و راکت های غزه قرار گرفت و هیچ نقطه ای از اراضی اشغال شده توسط صهیونیست ها در امان نبود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها