کد خبر: 620353
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفتگوی نامه نیوز با اسماعیل کوثری؛

بهتر است نامزدها برای انصراف با هم توافق کنند نه معامله

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر نامزدها توافق کنند به نفع یکدیگر کنار بروند بهترین تصمیم است اما اگر بخواهند به یکدیگر امتیاز دهند، اصلا کار درستی نیست.

بهتر است نامزدها برای انصراف با هم توافق کنند نه معامله
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: هم اکنون دو دیدگاه در جریان اصولگرایی مطرح است برخی معتقدند نامزدهای منتسب به این جناح به نفع سیدابراهیم رئیسی باید کنار بروند تا او با رأی قوی تری رئیس جمهور شود، در عوض گروهی هم بر این باورند که برای پرشور شدن انتخابات لازم است همه نامزدها در صحنه بمانند و با هم رقابت جدی کنند.

اسماعیل کوثری در گفتگو با نامه نیوز درباره دو دیدگاه انتخاباتی اصولگرایان گفت: همه نامزدها می گویند «ما اصلی هستیم» لذا پس یعنی به نفع کسی نمی خواهند کنار بکشند و قصد دارند تا آخرین لحظه توانمندی خودشان را به جامعه نشان دهند و در نهایت مردم براساس تشخیص شان بهترین نامزد را انتخاب کنند.

وی افزود: اگر از قبل نامزدها با هم نشست هایی می داشتند، امروز می توانستیم بگوییم که آنها به نفع یکدیگر کنار می روند اما چون چنین نشستی نبوده، هر کس مطابق احساس تکلیف و مسئولیتی که داشته، ثبت نام کرده است بنابراین می توان گفت همه نامزدها به توانمندی خود اعتقاد دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: البته باید صبر کرد و دید تا روز آخر وضعیت به چه صورت می شود. بالاخره این مسائل وجود دارد؛ چه برخی نامزدها با هم توافق کنند و به نفع هم کنار بروند یا چه توافق نکنند مسئله اصلی آن است که مردم باید تشخیص دهند.

وی ادامه داد: اگر نامزدها توافق کنند به نفع یکدیگر کنار بروند بهترین تصمیم است اما اگر بخواهند به یکدیگر امتیاز دهند، اصلا کار درستی نیست چون اگر می خواهند قولی دهند باید براساس توانمندی ها و شایسته سالاری ها باشد نه آنکه فقط برای آنکه یک نفر رأی بیاورد، نامزدها با هم معامله کنند تا به نفع یک نامزد کنار بروند.

کوثری تأکید کرد: معامله کاندیداها با هم اصلا قابل قبول نیست و مردم نیز نمی پذیرند که چنین اتفاقی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری بیفتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها