کد خبر: 620604
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر در گفتگو با حبیب الله بور بور؛

پایداری پشت جلیلی می‌ماند برای همیشه حذف می‌شد

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: پایداری ها اگر بدانند با ماندن پشت آقای جلیلی برای همیشه حذف می‌شوند، سیاستمدارانه به نفع {آقایی رئیسی} کنار می روند تا بتوانند باقی بمانند و برای دوره های بعد خودسازی کنند.

پایداری پشت جلیلی می‌ماند برای همیشه حذف می‌شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: روز گذشته با وجودی که یک عضو جبهه پایداری دفاع محکمی از سعید جلیلی کرد و گفت او تا پایان در عرصه رقابت می ماند اما چند ساعت بعد جبهه پایداری رسما از سیدابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرد.

حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره چرخش جبهه پایداری از جلیلی به سمت سیدابراهیم رئیسی گفت: اگر آقای جلیلی حتی پیروز نشود اما رأی نسبی بالایی بیاورد قطعا جبهه پایداری پشت آقای جلیلی خواهد ماند و او را تا روز آخر در صحنه انتخابات ریاست جمهوری نگه می دارند اما اگر بدانند با ماندن پشت آقای جلیلی برای همیشه حذف می‌شوند، سیاستمدارانه به نفع {آقایی رئیسی} کنار می روند تا بتوانند باقی بمانند و برای دوره های بعد خودسازی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره علت نگرانی جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: جبهه پایداری در انتخابات مجلس توانست 5-6 نفر را روز آخر تبلیغات در لیست اصولگرایان قرار دهد، حال آنکه وزن آنها اینقدر نبود. در واقع یک مجموعه کوچک که نمی تواند یکدفعه از یک جریان سیاسی سهم بگیرد اما وقتی در آن دوره جبهه پایداری از جریان اصولگرا آن سهم بزرگ را گرفت، آن اتفاق به آنها مزه کرد.

وی با بیان اینکه پایداری‌ها نمی خواهند وزن واقعی‌شان در جریان اصولگرایی مشخص شود، افزود: تصور جبهه پایداری آن است که آقای جلیلی 3 تا 4 میلیون رأی دارد اما اگر آقای جلیلی با حمایت جبهه پایداری تا روز آخر بماند و رأی خیلی کم و ناچیز بیاورد، وزن واقعی جبهه پایداری برای مردم شناخته می شود و قطعا برای همیشه از عرصه سیاسی کشور حذف می شوند.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تأثیرپذیری جبهه پایداری از جریان احمدی نژاد اظهار کرد: بخشی از جبهه پایداری به تشکیلات جریان انحرافی وابسته است، تشکیلاتی که خیلی مشخص نیست چه میزان از بیرون دستور می گیرد و چه میزان در درون سازماندهی دارد. همان چند روزی که احمدی نژاد آن صحبت های ناپسند را درباره نظام می گفت، برخی اعضای جبهه پایداری در رسانه ها نظرات و رفتارهای احمدی نژاد را تأیید می کردند.

این فعال سیاسی اصوگرا توضیح داد: جبهه پایداری دفاع از آقای احمدی نژاد را به حد وقاحت رساند و هنوز نیز برخی اعضای آن همچنان از احمدی نژاد دفاع می کنند. امروز جبهه پایداری یک جمعیتی را پای کار دارد، آنها می خواهند نزدیکی خودشان را هم با نظام حفظ کنند و هم با جریان انحرافی. در واقع سنگین سبک می کنند که حذف نشوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها