کد خبر: 620955
تاریخ انتشار :

رأی دادن یعنی لبیک به ندای مقام معظم رهبری/ «رئیسی» در همه زمینه‌ها برنامه دارد

فارس/ رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمانشاه گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در همه زمینه‌ها برنامه دارد، خود فقر را چشیده و با مشکلات بزرگ شده و به همه ثابت کرده که می‌خواهد خدمتگزار مردم باشد.

رأی دادن یعنی لبیک به ندای مقام معظم رهبری/ «رئیسی» در همه زمینه‌ها برنامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرحیم بنکدار رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمانشاه، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی به صورت مستقل و خارج از چارچوب‌های سیاسی به انتخابات وارد شده‌اند.

ستاد رئیسی محصور به یک تفکر خاص سیاسی نیست

بنکدار با بیان اینکه ستاد آقای رئیسی محصور به یک تفکر خاص سیاسی نیست، گفت: همه‌ مردم و گروه‌ها می‌توانند با هر اسم و عنوان و با هر اندیشه و تفکر سیاسی برای آقای رئیسی فعالیت کنند‌ و می‌بینیم که حتی عزیزان اصلاح‌طلب هم برای ایشان ستاد زده‌اند.

وی با اشاره به تعدد ستادهای انتخاباتی مردمی آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: ستاد مرکزی ستاد همه گروه‌های سیاسی علاقه‌مند به آقای رئیسی است و سعی بر فعال‌سازی تمام ظرفیت‌های مردمی در قالب «هر خانه یک ستاد داریم» و معتقدیم این ستاد متعلق به همه مردم است.

بنکدار ادامه داد: هر کسی که ستادی برای آقای رئیسی تاسیس کرده و در چارچوب درست فعالیت می‌کند در واقع باری از دوش ما برداشته و ما از همه ستادهای مردمی تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم از همه عزیزان با هر تفکری یک گزارش عملکرد تهیه کنیم و به ستاد مرکزی کشور انتقال دهیم تا این ستاد از فعالیت‌ها و تلاش‌ها و خدمات مردم در همه ستادهای سطح کشور آگاه شود.

اقتدار بین‌المللی کشور، از میزان مشارکت مردم تأثیر می‌پذیرد

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: اقتدار بین‌المللی کشور، از میزان مشارکت مردم تأثیر می‌پذیرد.

بنکدار با بیان اینکه کسی که در انتخابات شرکت می‌کند در واقع اعلام می‌کند که من از حقم برای تعیین سرنوشتم آگاهم و به دیگران اجازه نمی‌دهم به جای من تصمیم بگیرد، گفت: کسی که رأی می‌دهد می‌گوید من بلوغ سیاسی فرهنگی و اجتماعی دارم و با شرکت در انتخابات اعلام می‌کند که من به پیمانم با شهید حاج قاسم سلیمانی متعهد و پایبندم.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات یعنی «نه» گفتن به کسانی که به کشورمان خیانت کرده‌اند و باعث شدند هزاران نفر در اثر قحطی و گرسنگی از بین بروند، یعنی نه گفتن به کسانی که فرزندان این مملکت را ترور کردند و کسانی که نابودی کشور ما را می‌خواهند؛ رأی دادن یعنی لبیک به ندای رهبری که جهان به داشتن چون اویی غبطه می‌خورد و رأی دادن، لبیک به امام و رهبری شهیدان و اقتدار آفرینان کشور است.

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمانشاه، همه کاندیداهای ریاست جمهوری‌ را توانمند و صالح خواند و گفت: ما موظف به انتخاب اصلح هستیم.

بنکدار گفت: اصلح کسی است که در میان مردم در شهر و روستا و در کارخانه‌ها، ثابت کرد از جنس مردم است و برای مردم تلاش می‌کند؛ کسی که مفسدانی را که سفره مردم را به غارت می‌برند مجازات کرد؛ کسی که با تمام وجود درد و رنج مشکلات را چشیده است و کسی که ثابت کرده وام‌دار هیچ حزب و جناحی نیست و فقط وامدار مردم است.

وی با اشاره به این جمله حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر که گفت «قلب مسئول باید از محبت و خدمتگزاری مشتاقانه به مردم پر باشد»، تصریح کرد: در حکومت علوی تمامی شهروندان با هر سلیقه‌ای با هم برابرند و فرقی ندارند.

بنکداری گفت: ما در انتخاب‌های خود دقت نمی‌کنیم؛ ما باید به جای رئیس، خدمتگزار انتخاب کنیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه گفت: ما همگی با عملکرد آقای رئیسی آشنا هستیم؛ او بسیاری از کارها و مشاغل را احیا و از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی جلوگیری کرد و کارگران بسیاری را به کارشان برگرداند، موضوعی که تا به حال  کسی به آن ورود نکرده بود.

بنکدار با بیان اینکه آقای رئیسی به بسیاری از مفاسد اقتصادی ورود کرد، گفت: پیشگیری بهتر از درمان است؛ بودن ایشان در دولت و جلوگیری از ایجاد مفاسد، بسیار بهتر از مبارزه با فساد در دستگاه قضایی است.

وی ساده‌زیستی و مردمی زندگی کردن را، از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: ایشان فقر را چشیده و با مشکلات بزرگ شده و به همه ثابت کرده که می‌خواهد خدمتگزار مردم باشد.

بنکدار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره برنامه‌های آیت‌الله رئیسی برای ریاست جمهوری، اعلام کرد: ایشان در همه  زمینه‌ها برنامه دارد یمی از برنامه‌های وی  اجرا کردن مسکن مهر به صورت رایگان است و معتقد به رفع مشکل معیشتی مردم است و عملا هم این موضوع را اثبات کرده است.

وی در پاسخ سؤال یکی از خبرنگاران در رابطه با تعدد ستادهای مردمی و حضور افراد گوناگون در آن‌ها، اعلام کرد: کسانی که دربین مردم سوء شهرت دارند را جزو ستادهای مردمی نمی‌دانیم، همچنین ما مجاز به تخریب، بی‌ادبی و بی‌احترامی نیستیم و خواهش ما از همه طرفداران این است که از اصول اخلاقی عدول نکنند.

القاء «آقای رئیسی، قطعا رئیس‌جمهور است» یک توطئه است

بنکدار القاء این تفکر به جامعه را که «آقای رئیسی، قطعاً رئیس‌جمهور است» را یک توطئه و برنامه سوء دانست و گفت: پذیرش این موضوع یعنی غفلت طرفداران و عدم فعالیت جدی آنان، به همین خاطر همه باید بیدار و فعال باشند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمانشاه، دومین هدف القاء این تفکر نادرست را، بی‌انگیزگی و رأی ندادن مردم عنوان کرد و افزود: سومین هدف از این کار این است که مردم فکر کنند دیگران برای آنان تصمیم می‌گیرند.

بنکدار تصریح کرد: ما رئیس جمهوری مردمی و برای مردم می‌خواهیم که نگاه‌اش به داخل باشد و با توسل به سیاست اقتصاد مقاومتی و قبول کردن توانایی جوانان و نخبگان ایرانی، همانطور که در بسیاری از عرصه‌های چون عرصه نظامی، نانوتکنولوژی و غیره پیشگام هستیم در اقتصاد نیز پیشگام خواهیم شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص برنامه‌های آیت‌الله رئیسی برای مرزنشینان، اعلام کرد: چندین تیم تخصصی در این رابطه تشکیل شده مشکلات را شناسایی کرده‌اند که به‌زودی برنامه ایشان در رابطه با مشکلات مرزنشینان همچون کولبری، بیکاری و غیره در صدا و سیمای استان کرمانشاه پخش خواهد شد.

بنکدار در پایان، با بیان اینکه در مورد شورای شهر نیز برنامه‌هایی داریم که به‌زودی اجرا خواهد شد، گفت: در این دوره قصد داشتیم از افراد نخبه، توانمند و با تخصص برای ثبت‌نام در انتخابات شورا دعوت کنیم که متاسفانه اجرایی نشد که ان‌شاءالله در دوره‌هایی آن را اجرا خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها