کد خبر: 621055
تاریخ انتشار :

پاسخ پر از کنایه روزنامه دانشگاه آزاد به محسن رضایی

پاسخ پر از کنایه روزنامه دانشگاه آزاد به محسن رضایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

‍آقا محسن! تخریب‌چی‌ها اطراف شما هستند

فرهیختگان: در پی انتشار مطلبی کارشناسی و منتقدانه در خصوص وعده‌های جناب محسن رضایی در روزنامه «فرهیختگان»، که روزنامه‌ای دانشگاهی است و وظیفه خود می‌داند ایده‌های نادقیق را نقد کند، سایت تابناک وابسته به ایشان در مطلبی تند و با ادبیاتی خشن و سرشار از عصبیت که نشان از اثربخش بودن این گزارش دارد، اتهاماتی را متوجه مسئولان دانشگاه و نگارندگان گزارش کرده است که نظر به اعتقاد و التزام به اصل آزادی بیان از پیگیری حقوقی این اتهامات صرف نظر می‌کنیم.

اما در بخشی از این متن دوستان و مشاوران آقای رضایی ما را متهم به تخریب شخصیت ایشان کرده‌اند، ضمن دعوت از همه مخاطبان به مطالعه مجدد گزارش فوق و بعد مرور واکنش عصبی جناب رضایی و قضاوت در این خصوص فعلا فقط یک سوال مطرح می‌کنیم؛ "به راستی چه کسی در این سال‌ها شخصیت جناب رضایی را تخریب کرده است؟"

منتقدان دلسوز تخریب‌گرند یا مشاورانی که ۱۶ سال است شغل‌شان تحریک و تهییج جناب رضایی برای نامزدی در انتخابات است؟

پژوهشگران اقتصادی تخریب‌گرند یا مشاورانی که فرمانده سپاه دفاع مقدس را ۴ سال یکبار راهی آرایشگاه و پیرایشگاه و سالن زیبایی و... می‌کنند؟ ما مقصریم یا مشاورانی که هر ۴ سال عملیات فریب روی آقامحسن اجرا می‌کنند و نوستالژی بسیاری از بچه‌های حزب‌الهی را سوژه جک‌سازی خاص و عام کرده‌اند؟ جامعه نخبه دانشگاهی مقصر است یا جناب رضایی و مشاورانش که اصرار دارند به گفتمان انقلاب پشت پا بزنند؟

در پایان مشاوران جناب رضایی را دعوت به گفتگوهای کارشناسی در حوزه اقتصاد می‌کنیم. سوژه نخست هم می‌تواند بررسی موانع قاچاق باشد!


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها