کد خبر: 621065
تاریخ انتشار :

زاکانی: با اژدهای هفت سر فساد می‌جنگیم

ایرنا/ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز آمده ام با اژدهای هفت سر فساد بجنگیم و در این مسیر آنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

زاکانی: با اژدهای هفت سر فساد می‌جنگیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا زاکانی عصرپنجشنبه در گفت‌گویی، وضعیت فعلی را بیم و امید توصیف کرد و گفت: بیمناک از این جهت که اختاپوس فساد، فقر و تبعیض را مشاهده می‌کنم و امیدوار از این جهت که به همت مردم دل‌گرم هستم. امروز، تناقض پیش روی ما قرار دارد. اسلام عزیز، ایران متمدن، رهبری آگاه، مردم در صحنه و جغرافیای سیاسی با ارزش در کنار شرایطی که انسان می بیند امکانات ویژه ای در اختیار این ملت قرار داده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: از سوی دیگر، فقر، فساد، تبعیض، بیکاری و مشکلات متعدد امروز کمر مردم را خُرد کرده است. امروز آمده ایم با اژدهای هفت سر فساد بجنگیم و در این مسیر آنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

زاکانی، خود را معلم دانشگاه و هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خدمت مردم توصیف کرد و گفت: می‌توانستم از تحصیلات دانشگاه، معاشی کاملاً حلال داشته باشم اما خودم را وقف شما کردم و تا به امروز به جز کار در بیمارستان دولتی، هیچ شغلی در عرصه پزشکی برنگزیده‌ام.

وی، خاطرنشان کرد: تجربه اداره بزرگترین تشکل دانشجویی کشور با ۲ هزار و ۲۰۰ نخبه در دانشگاه‌ها، پرچمداری آزادی طلبی، عدالت‌خواهی و علم طلبی را با همراهان و دوستانم متقبل شدم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: از همان ابتدا خود را با پلشتی‌ها مواجه دیدم و از هیچ کس نترسیدم. با مفاسد اقتصادی قاطع برخورد کردم. از تحقیق و تفحص قوه قضاییه، نظام آموزش عالی و آزمون دستیاری گام‌های بلندی برداشتیم هر چند در این راه با تهدیدهای جانی مواجه شدم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها