کد خبر: 621156
تاریخ انتشار :

نگاه‌ تحلیل‌گر/ سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز»:

اگر فرد یا افرادی تأییدصلاحیت شوند، آرایش انتخاباتی تغییر می‌کند

سید حسین نقوی حسینی گفت: لزوما نمی‌شود گفت این موضوع منحصرا به آقای لاریجانی مربوط است و خیلی افراد دیگر هم بودند که صلاحیتشان احراز نشده است.

اگر فرد یا افرادی تأییدصلاحیت شوند، آرایش انتخاباتی تغییر می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر جبران خسارت از افرادی که در جریان بررسی صلاحیت‌ها به آنها ظلم شد، می‌تواند متشأ تحولی مهم در انتخابات 1400 باشد.

سید حسین نقوی حسینی، نماینده پیشین مجلس درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «در بیانات مقام معظم رهبری اگر دقت کنید، ایشان می‌فرمایند که در برخی که احراز صلاحیت نشدند جفا شد. ایشان نگفتند شورای نگهبان جفا کرد یا شورای نگهبان نسبت غلطی به افراد داده است.آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب قرار داشت، اجرای مر قانون است».

او ادامه داد: «باید بررسی شود که آیا گزارش‌های خلاف واقع منشأ عدم احراز صلاحیت بوده است یا نه».

این فعال سیاسی درباره اینکه آیا نظر شورای نگهبان درباره برخی نامزدها تغییر می‌کند یا نه، بیان کرد: «آقای کدخدایی گفته است اعلام نظر خواهیم کرد اما لزوما نمی‌شود گفت این موضوع منحصرا به آقای لاریجانی مربوط است و خیلی افراد دیگر هم بودند که صلاحیتشان احراز نشده است».

او درپایان گفت: «شورای نگهبان در مرحله از انتخابات می‌تواند نامزدی را رد یا تأییدصلاحیت کند و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. شورای نگهبان اکنون می‌تواند فرد یا افرادی را تأیید کند همان‌طور که می‌تواند صلاحیت نامزدهای موجود را رد کند. در هر صورت به نظر من اگر فرد یا افرادی تأییدصلاحیت شوند، آرایش انتخاباتی تغییر می‌کند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها