کد خبر: 621226
تاریخ انتشار :

همتی: قهر مردم با صندوق مهم‌ترین رقیب من است

ایسنا/ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قهر مردم با صندوق مهمترین رقیب من است ولی اگر مردم قهر خود با صندوق را کنار بگذارند من رقیبی ندارم.

همتی: قهر مردم با صندوق مهم‌ترین رقیب من است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالناصر همتی در ابتدای ورود به سازمان صداوسیما برای حضور در نخستین مناظره انتخاباتی با بیان اینکه من تا چند روز پیش رییس کل بانک مرکزی بودم اما الان یک شهروند عادی و یک استاد دانشگاه هستم، اظهار کرد: من می‌خواهم در برابر جریانی که می‌خواهد کشور را با سیاسی‌کاری اداره کند، بگویم که بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور راه‌حل دارد.

وی افزود: آمدم که بگویم حصر ایران را باید پایان دهیم و اقتصاد ایران را از حصر سیاست خارج سازیم. آمدم بگویم که جوانان را باید از حصر مقرارت خارج کنیم. آمدم بگویم که نفت‌مان را باید از حصر آمریکا خارج کنیم و از همه مهمتر آمدم بگویم که مردم را از حصر یک جریان خارج کنیم. جریانی که پنج کاندیدای آن در این انتخابات حضور دارد.

همتی در پاسخ به این پرسش که رقیب او چه کسی است تصریح کرد: رقیب من این پنج نامزد هستند و من یک رقیب ندارم. ولی قهر مردم با صندوق مهمترین رقیب من است. اگر مردم قهر خود با صندوق را کنار بگذارند من رقیبی ندارم و انشاءالله مردم پیروز این صحنه خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها