کد خبر: 621622
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز / ارزیابی مناظره دوم؛

کنعانی‌مقدم: مناظره دوم نامزدها شوآف بود

فعال سیاسی اصولگرا درباره رعایت اخلاق در مناظره دوم نامزدها گفت: اخلاق اسلامی تا حدودی رعایت شد، غیر از مواردی که به یکدیگر تهمت زدند یا افترا بستند اما معتقدم هیچ کدام اخلاق سیاسی و حرفه ای را رعایت نکردند.

کنعانی‌مقدم: مناظره دوم نامزدها شوآف بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره ارزیابی دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره دوم شوآف بود. هر کسی آمده بود برنامه های خودش را عرضه کند و کسی پاسخ به سئوالات نمی داد.

وی افزود: متأسفانه با وجودی که قرار بود موضوع مناظره سیاسی باشد هیچ کدام از نامزدها از عقبه سیاسی خود حرف نزدند، یعنی اگر اصولگرا هستند اصولگرایان چه می گویند؟ اگر اصلاح طلب هستند اصلاح طلبان چه می گویند و اگر مستقل هستند مستقلین چه می گویند. در واقع نامزدها عقبه سیاسی خودشان را مخفی کرده بودند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: نامزدها درباره مسائل سیاسی مهم همچون برجام، مقاومت در منطقه، مذاکره با آمریکا، آزادی در داخل کشور وغیره باید می گفتند چه نظری دارند تا مقایسه انجام می شد اما هیچ کدام از این موضوعات بحث نشد. معتقدم این روش مناظره نمی تواند به شناخت مردم کمک کند.

وی درباره رعایت اخلاق در مناظره دوم افزود: اخلاق اسلامی تا حدودی رعایت شد، غیر از مواردی که به یکدیگر تهمت زدند یا افترا بستند اما معتقدم هیچ کدام اخلاق سیاسی و حرفه ای را رعایت نکردند.

کنعانی مقدم درباره پیروز و بازنده مناظره دوم یادآور شد: آقای جلیلی بهتر و مستدل تر و قابل فهم تر صحبت کرد و نشان داد به ابعاد مختلف کشور تسلط دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها