کد خبر: 621919
تاریخ انتشار :

بین تمام این هفت نفر فقط رییسی؛

حمایت قاطعانه استاد اخلاق احمدی نژاد از رییسی

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: باید در این انتخابات با مشارکت بالا، انتخاب درست و صحیحی داشته باشیم. باید انقلاب را دست کسانی بدهیم که آن را حفظ کنند و قوانین قانون اساسی را قبول داشته باشند.

حمایت قاطعانه استاد اخلاق احمدی نژاد از رییسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه پنجشنبه در تجمع جوانان حامی آیت‌الله رئیسی در پارک ملت رزن اظهار کرد: دوران قبل از انقلاب که حق انتخاب رئیس جمهور را نداشتیم رضاشاه و پسرش هرکسی را دوست داشتند منصوب می‌کردند و این سم حاکمیت ما بود و ۲۵۰۰ سال این گونه جلو رفتیم.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور توسط مردم حاصل تفکر انقلاب و امام(ره) بود بیان کرد: اگر الان هم در انتخاب اشتباه می‌کنیم تقصیر خودمان است زیرا یا رای نمی‌دهیم یا اشتباه رای می‌دهیم بنابراین باید جلو بیاییم و در تصمیم درست برای کشورمان سهیم باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به اختیار و انتخاب جمعی برای ملت حاصل تلاش‌های امام راحل بود گفت: این موضوع که ما می‌توانیم در دموکراسی کشور شرکت کنیم، نعمت بزرگی است و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی از روسای جمهور از زمانی که می‌آیند مدت‌ها عملکرد خود را گردن قبلی‌ها می‌اندازند و یا کاندیداهای ریاست جمهوری را زیر سوال می‌برند که این درست نیست گفت: یکی باید به اینها بگوید خود تو که هشت سال رئیس جمهور بودی، چه کردی که از بقیه انتظار زیادی داری؟.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید در این انتخابات با مشارکت بالا، انتخاب درست و صحیحی داشته باشیم افزود: باید انقلاب را دست کسانی بدهیم که آن را حفظ کنند و قوانین قانون اساسی را قبول داشته باشند.

وی ادامه داد: نباید به افراد یا جریانی که هزار دروغ تحویل مردم داده، اعتماد کنیم؛ عقل سلیم به آدمی این اجازه را نمی‌دهد که هر کسی را انتخاب کنیم، نباید کشور را به دست کسی که چشم به خارج از کشور دارد، بسپاریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به کدخدا امید داشته باشیم، آنها برای ضربه زدن به کشور ما از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند، ترامپ هم بارها گفت که من برای باز کردن پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران از همه توانم استفاده می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید کسی را انتخاب کنیم که به تولید داخل فکر کند و برای مردم دل بسوزاند گفت: کسی که می‌گوید من به کری اعتماد دارم، نه انقلابی است، نه انقلاب را قبول دارد و نه مردم را.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه در انتخابات ما هستیم که تصمیم می‌گیریم چه کسی رای بیاورد بنابراین باید از این فرصت برای انتخاب اصلح استفاده کنیم گفت: باید هر فرد خود را باور کند که در تعیین سرنوشت کشور نقش دارد و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها نقش‌آفرین باشد.

وی تصریح کرد: در بین این هفت کاندیدا باید گزینه دلسوز، ولایت‌مدار و مردمی را انتخاب کرد زیرا آنهایی که دنبال زندگی تشریفاتی بوده و درک درستی از مردم کوچه و بازار ندارند گزینه مناسبی نیستند تا بدانند انقلاب ما برای کوخ‌نشینان است نه کاخ‌نشینان!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عمده کسانی که انقلاب کردند همین بچه‌های کوچه و بازار هستند خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری که می‌خواهد امور را در دست بگیرد، باید مردمی باشد، اهل فساد نباشد، پاکدست‌ باشد، بداخلاق نباشد، فسادستیز باشد و با مفسدان مقابله کند.

وی عنوان کرد: برخی در این دولت که سرکار بودند دولت‌های بعد را نیز بدهکار کردند، نه تنها کاری نکردند، بلکه قبلی‌ها را هم پیشخور کردند و اینها و اطرافیان آنها صلاحیت انتخاب مجدد را ندارند.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید متخصص و اهل فن باشد و قدرت مدیریت داشته باشد گفت: کسی را انتخاب کنید که بتوانید در آخرت نیز پاسخگوی انتخاب درست خود باشید.

وی با بیان اینکه بین تمام این هفت نفر سیدابراهیم رییسی، اصلح‌ است و همگی باید پای انتخاب درست خود باشیم تصریح کرد: ایشان در قوه قضاییه در حد توان خود با مفسدین برخورد کرد و ما نیز جز توان هر کس از او کاری نمی‌خواهیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها