کد خبر: 622051
تاریخ انتشار :

کنایه سنگین مهرعلیزاده: می‌ترسم آقای رئیسی به جای سید محرومان سید مرحومان بشوند/ اشکنه خوردن و لنگ پوشیدن راه حل نیست

کنایه سنگین مهرعلیزاده: می‌ترسم آقای رئیسی به جای سید محرومان سید مرحومان بشوند/ اشکنه خوردن و لنگ پوشیدن راه حل نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامزدهای ریاست جمهوری در اولین بخش از مناظره امروز فرصت یافتند که دولت خود را ترسیم کرده و به نحوه رسیدگی به هفت دغدغه مسکن، اشتغال، بیکاری، گرانی، عدالت، ساماندهی یارانه‌های پنهان و مقابله با فساد بپردازند.

مهرعلیزاده در این بخش گفت: برنامه دولت زندگی یک برنامه اقتصاد محور است که هم به توسعه اقتصادی کار دارد و هم به تامین اجتماعی و معیشت مردم. 

وی توضیح داد: یکی از دغدغه‌های اصلی در حال حاضر از بین رفتن اعتماد مردم به مدیران است. مردم عدم صداقت را در رفتار و گفتار و کردار مدیران می‌بیند و همکاری نمی‌کنند. یکی همین صداوسیما. طوری شده که مرجعیت رسانه از تهران به لندن انتقال پیدا کرده و کمتر از 10 درصد مردم اخبار خود را از رسانه ملی می‌گیرند. امروز صداوسیما حتی نماینده اقلیت اقلیت هم نیست.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه بینش‌ها باید عوض شود گفت: نگاه ارباب و رعیتی باید از بین برود. برخی می‌خواهند همه جا باشند. برخی هیچ التزامی به قانون و برنامه ندارند. مشکل از عملکرد مدیران و ساختارها است.

وی گفت: باران می‌آید و سیل؛ نارضایتی. مساله بنزین؛ آبان 98 . مردم راه‌حل ها را می‌دانند. اما برخی راه‌های غیرواقعی می‌دهند. اشکنه خوردن و لنگ پوشیدن راه حل نیست.

وی افزود: جوانان ما در ناسا کار میکنند. اگر ما جوانان را فراری نمی‌دادیم، مشکلات این نبود. 

مهرعلیزاده افزود: مردم شفافیت و صداقت می‌خواهند . اگر شفافیت بود این همه بی‌اعتمادی نبود. اگر پرونده‌های مثل عیسی شریفی که به شهردار وقت وصل بود. اگر مساله بابک زنجانی نبود و پروند طبری درست تر بررسی می‌شد، مردم اعتماد می کردند.

وی افزود: مردم می‌پرسند اگر کرونا خطرناک است و باید در خانه ماند آقای رئیسی چطور پریروز در خوزستان با شوآف این همه آدم را جمع کردند. من می‌ترسم آقای رئیسی به جای سید محرومان سید مرحومان بشوند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها