کد خبر: 622266
تاریخ انتشار :

روایت جواد امام از تغییر رای جبهه اصلاحات برای حمایت از کاندیداها

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: امکان دارد براساس نظرسنجی ها تا پایان زمان انتخابات برای حمایت از کاندیداها تجدید نظری صورت بگیرد چراکه اصلاح طلبان نماینده مردم هستند و براساس خواست مردم، تصمیم گیری می کنند.

روایت جواد امام از تغییر رای جبهه اصلاحات برای حمایت از کاندیداها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«جواد امام»، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، در گفت و گو با برنا در رابطه با شائبه قهر اصلاح طلبان از صندوق رای با توجه به عدم حمایت جبهه اصلاحات از کاندیداهای فعلی اصلاح طلب، اظهار کرد: ما با صندوق رای قهر نکردیم و اتفاقا عدم مشارکت مردم در انتخابات و عدم حضور پرشور آنها پای صندوق ها برنامه ریزی افرادی است که حضور حداقلی مردم به نفع آنها است. 

او افزود: جبهه اصلاحات 9 کاندیدا معرفی کرد که هیچ کدام از آنها توسط شورای نگهبان تایید نشدند و دلایل آنهم کاملا واهی و غیرقانونی است.

عضو جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: مگر می شود احزاب قانونی کشور که به نظام التزام عملی دارند به این شکل رد صلاحیت گسترده شوند؟

جواد امام ادامه داد: فعلا در مورد کاندیدهایی که در لیست احراز صلاحیت ها وجود دارند؛ آقایان مهرعلیزاده و همتی تجدیدنظری در نهاد اجماع ساز برای حمایت از آنها صورت نگرفته است.

او تاکید کرد: البته امکان دارد براساس نظرسنجی ها تا پایان زمان انتخابات برای حمایت از کاندیداها تجدید نظری صورت بگیرد چراکه اصلاح طلبان نماینده مردم هستند و براساس خواست مردم تصمیم گیری می کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها