کد خبر: 622340
تاریخ انتشار :

مهدی کروبی: به همتی رای می‌دهم

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین تایید کرد که پدرش حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در انتخابات 1400 شرکت می،‌کند و به عبدالناصر همتی رای خواهد داد.

مهدی کروبی: به همتی رای می‌دهم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی/ ویژه انتخابات - حسین کروبی فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین تایید کرد که پدرش حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در انتخابات 1400 شرکت می،‌کند و به عبدالناصر همتی رای خواهد داد.

او به نقل از پدرش مهدی کروبی گفت: «نظر به شناختی که از سال‌های گذشته از آقای همتی در بخش اقتصادی و اجرایی دارم و توان ایشان را در اداره کشور می‌دانم رای من به آقای همتی خواهد بود و انشالله بعد از انتخابات دلایل خود را جهت شرکت در انتخابات خواهم گفت»

 حسین کروبی همچنین تاکید کرد: «آقای کروبی از عملکرد آقای عبدالناصر همتی در جریان مناظرات انتخاباتی و دفاع ایشان از جمهوریت و نهاد ریاست‌جمهوری قدردانی و همچنین تاکید کرد که با توجه اهمیت صندوق رای به عنوان تنها محل تجلی اراده ملت برای تعیین سرنوشت کشور در شرایط کنونی، نباید صحنه انتخابات را ترک کرد.

حسین کروبی تصریح‌ کرد: «پدرم از همه آحاد ملت درخواست کرد تا روز جمعه برای دفاع از جمهوریت و نهاد ریاست جمهوری به عبدالناصر همتی رای بدهند.»

گفتنی است، چند ساعت قبل جماران گزارش کرد که در توصیه کروبی به اصلاح طلبان آمده است:

* جریانی کوچک که هیچ مقبولیتی در مردم ندارد قصد دارد اندک باقی مانده ی جمهوریت نظام را از بین ببرد. آنها در این صحنه‌آرایی به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا جشن نابودی جمهوریت را در 29 خرداد برپا کنند. 

در چنین شرایطی عده‌ای از دلسوزان و نیک‌خواهان مردم این سرزمین تصمیم دارند با عدم شرکت پاسخ این تحقیر ملی را بدهند؛ عده‌ای هم راه‌حل را در مشارکت کردن به منظور مقاومت در برابر این صحنه‌آرایی و اعتراض به چنین تحقیر ملی ای می بینند.

*هرکدام از این دو دسته استدلال‌های خود را دارند، اما آن‌چه مهم است این‌که هر دو زخم و درد مشترک دارند.

*من مصرا از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان و چهره‌های ملی و مذهبی می‌خواهم بدون فوت وقت هرچه سریع‌تر مسیر  اتحاد این زخم خوردگان را فراهم کنند و با معرفی نامزد اصلاح‌طلبی که مقبولیت بیشتری دارد، در این راستا گام بردارند

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها