کد خبر: 622438
تاریخ انتشار :

خودکشی سیاسی اصلاح‌طلبان به روایت ناصر قوامی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به شرایط حاکم در این دوره از انتخابات و ردصلاحیت‌هایی که شاهد آن بودیم، نباید اصلاح‌طلبان از نامزدی حمایت کنند این را به مصلحت نمی‌دانم و یک خودکشی کامل سیاسی است؛ عقلانی نیست که اصلاح‌طلبان از کاندیدایی حمایت کنند.

خودکشی سیاسی اصلاح‌طلبان به روایت ناصر قوامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با صحبت‌های مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات، مبنی بر اینکه در سال ۹۲ می‌دانستیم مرحوم هاشمی ۳۰ میلیون رای خواهد آود، اما او را ردصلاحیت کردیم، گفت: باید به حال مردم گریست که در مقطعی وزیر اطلاعاتی همچون مصلحی را برایشان برگزیده اند. افرادی که به علت رای بالای یک نامزد و محبوبیت اش در بین مردم او را مورد ردصلاحیت قرار می‌دهند. اقایان می‌گویند به علت جلوگیری از اعتراضات خیابانی آیت الله هاشمی را رد صلاحیت کرده اند، این چه معنا دارد وقتی فردی رای بالایی بین مردم دارد چه دلیلی دارد که مردم اعتراض کنند و به خیابان بیایند؛ برخی شایستگی مقام‌هایی که به ان‌ها داده می‌شود را ندارند.

به گزارش برنا، او ادامه داد: این افراد منفعت مردم را نادیده می‌گیرند و به قانون اساسی اعتنایی ندارند. کسی که به قانون اساسی و مردم اعتقاد داشته باشد و طبق گفته حضرت امام، مردم را اصل بداند چنین اظهارات و اقدامی را در پیش نمی‌گیرد. اینگونه اعمال و تفکراتی منجر شده تا مردم اقبالی به انتخابات نداشته باشند و مشارکت به حدود ۳۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید:  اصلاح‌طلبان به چه نتیجه‌ای می‌رسند؛ حمایت از همتی یا مشارکت غیرفعال؟

قوامی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در این دوره از انتخابات و ردصلاحیت‌هایی که شاهد آن بودیم، نباید اصلاح طلبان از نامزدی حمایت کنند این را به مصلحت نمی‌دانم و یک خودکشی کامل سیاسی است؛ عقلانی نیست که اصلاح طلبان از کاندیدایی حمایت کنند.

این نماینده اسبق مجلس بیان کرد: من هیچ گونه رقابتی بین این ۷ نامزد نمی‌بینم، قاطبه مردمی که می‌خواهند رای بدهند هیچ یک از این۷ نفر را رقیب یکدیگر نمی‌بینند. همه این چهار نامزدی که از یک تفکر خاص وارد عرصه انتخابات شدند پوششی هستند تا رئیسی را به ریاست برسانند.

منبع: برنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها