کد خبر: 622888
تاریخ انتشار :

واعظی: موضوعات مهم بین‌المللی پس از انتخابات حل می‌شود

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و این مذاکرات به خوبی در حال انجام است. بعد از انتخابات موضوعات مهم بین‌المللی حل خواهد شد و مردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

واعظی: موضوعات مهم بین‌المللی پس از انتخابات حل می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«محمود واعظی» با حضور در حسینیه جماران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امروز روز بسیار مهمی برای چهار سال آینده کشور است، امیدوارم که مردم عزیز بیش از گذشته در این شرایط بسیار حساس داخلی و خارجی احساس مسئولیت کنند و حضور گسترده‌تری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و بدانند که کشور متعلق به خودشان است.

وی با بیان اینکه مردم برای توسعه کشور، صلح و آرامش کشور و آینده فرزندان‌شان باید خودشان تصمیم بگیرند، اظهار داشت: دموکراسی را از چهل سال پیش آغاز کردیم و گام به گام پیش می‌رویم. ممکن است نقص‌هایی باشد اما هیچ‌گاه نباید با صندوق رأی قهر کنیم و نباید ناامید شویم.‌

رییس دفتر ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه تا امروز در این چهل سال گذشته آنچه به دست آمده از صندوق رای بوده است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم علامت خوبی از نظر داخلی است به این معنا که انسجام و وحدت داخلی حفظ می‌شود و کسی که رییس‌جمهور می‌شود، بیشتر احساس مسئولیت کرده و برای حل مشکلات تلاش بیشتری می‌کند.

واعظی با بیان اینکه حمایت مردم اقتدار و همبستگی ما را نشان می‌دهد که در این شرایط مهم است، خاطرنشان کرد: ما دشمنانی مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا داریم که حضور گسترده مردم توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

وی دربار مذاکرات وین نیز ابراز داشت: خوشبین هستم به اینکه بعد از انتخابات بسیاری از مسایل که در سه سال گذشته به دلیل جنگ اقتصادی و فشار حداکثری بوده، رفع می‌شود. مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است. بعد از انتخابات موضوعات مهم بین‌المللی حل خواهد شد و مردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

واعظی ادامه داد: آخرین تماسی که ما از وین داشتیم این بود که گام‌های خوبی در این چند روز گذشته برداشته شده و کشورهای ۵+۱، اروپا و چین مصمم هستند و مسئولان‌شان مصاحبه کردند و گفته‌اند با توجه به گام‌هایی که برداشته شده امیدوارند آنچه که باقی مانده هم برطرف کنیم و تحریم‌ها برداشته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها