کد خبر: 623410
تاریخ انتشار :

تبریک دبیر کل حزب اعتمادملی به سیدابراهیم رئیسی

ایلنا/ الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتمادملی، در پیامی به سیدابراهیم رئیسی پیروزی وی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

تبریک دبیر کل حزب اعتمادملی به سیدابراهیم رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتمادملی، در پیامی به سیدابراهیم رئیسی پیروزی وی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهور منتخب دوره سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض کرده و برایتان آرزوی موفقیت در تحقق آرمانهای انقلاب و مطالبات مردم و وعده های انتخاباتی مطرح شده در جریان تبلیغات انتخاباتی را دارم. متاسفانه همانطوریکه می دانید و می دانیم عملکرد نهادهای حاکمیتی در جریان بررسی صلاحیتها موجب حذف بسیاری از نامزدهای اصلی جریانهای سیاسی مورد قبول بخش زیادی از مردم ایران شد - که جنابعالی نیز عدم رضایت خود را اعلام داشتید - و همین امــر موجب قهر بخش عظیمی از آنان و نوعی «قهر ملی» با انتخابات از سوی مردم شد.

ضمن اعلام همدلی با همه کسانی که به دلیل نداشتن نامزد انتخاباتی مناسب، یا در اعتراض به عملکرد حاکمان و مسئولان نظام و یا به خاطر معضلات و مشکلات معیشتی از حضور در عرصه انتخابات امتناع کردند و یا رای غیــر قابل پذیرش دادند وظیفه خود می دانیم از همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، تشکــر و تقدیر کنیم. ما نیز باور داریم رئیس جمهوری منتخب، رئیس همه مــردم و جمهور است؛ خواه در انتخابات شرکت کرده باشند یا نکرده باشند و خواه به شما رای داده باشند یا نداده باشند. طبعا رئیس جمهوری منتخب باید خود را خدمتگزار همه مردم ایران بداند و تلاش خود را مصروف حل مشکلات همه اقشار جامعه کند.

امیدوارم در آینده نزدیک در یک مرقومه مفصل، نظرات حزب اعتماد ملی را در حوزه اقدامات ضروری و مورد نیاز جامعه به همراه راهکارهایی برای خروج از وضعیت کنونی کشور خدمت جنابعالی عرضه کنم و ان¬شاءالله که مورد توجه قرار گیرد.

از خداوند بزرگ توفیق جنابعالی را در خدمت به مردم و کشور عزیز ایران خواستاریم.

 

الیاس حضرتی

دبیرکل حزب اعتماد ملی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها