کد خبر: 623633
تاریخ انتشار :

لودریان: منتظر تصمیم نهایی ایران درخصوص برجام هستیم

وزیر خارجه فرانسه گفت که این کشور منتظر است که ایران تصمیمات نهایی برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با قدرت‌های جهانی را اتخاذ کند.

لودریان: منتظر تصمیم نهایی ایران درخصوص برجام هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، به تقل از پایگاه خبری دو کورس، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه روز جمعه در کنفرانس خبری مشترکی به همراه آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود در پاریس گفت: ما منتظر مقامات ایران هستیم تا تصمیمات سخت نهایی را بگیرند تا توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ احیا شود.

سید عباس عراقچی رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین اخیرا با بیان اینکه وقت آن رسیده که طرف‌های برجام باید تصمیم سخت خود را برای احیای آن بگیرند، گفته بود: می‌توانیم بگوییم مسیر زیادی را تا الان آمده‌ایم و به اواخر کار نزدیک شده‌ایم. همانطور که پیش از این گفتم مسیر باقیمانده مسیر ساده‌ای نخواهد بود ولی من امیدوار هستم و فکر می‌کنم اگر طرف‌های مقابل بتوانند تصمیمات خود را بگیرند ما انشاءالله می‌توانیم به یک توافق برسیم که مورد خواست ما بوده و مطلوب ما خواهد بود.

عراقچی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه مواضع ما (ایران) از ابتدای مذاکرات تا الان هیچ تغییری پیدا نکرده است، گفت: ما خواهان رفع همه تحریم‌های آمریکا هستیم. همینطور راستی‌آزمایی آنها و سپس بازگشت ایران به تعهدات خود در برجام.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها