کد خبر: 624283
تاریخ انتشار :

معاون وزیر کشور: روند اجرای طرح های بزرگ متوقف نشد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهردای ها و دهیاری های کشور گفت: روند اجرا و بهره برداری از پروژه های بزرگ عمرانی در تحریم های سخت، تنگناهای اقتصادی و بحرانها نه تنها متوقف نشد، بلکه با سرعت مطلوبی نیز در حال اجرا است.

معاون وزیر کشور: روند اجرای طرح های بزرگ متوقف نشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مهدی جمالی‌نژاد در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، تنگناهای اقتصادی و بروز بحران های مختلف در سه سال گذشته اظهار داشت: روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی در سراسر کشورعلی رغم همه موانع و به برکت خون شهدای والامقام نه تنها متوقف نشد بلکه با سرعت خوبی هم در حال اجراست و هر پنجشنبه شاهد افتتاح طرح های بزرگ در ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: در هفته دولت و دهه فجر سال گذشته بیش از ۴۸ هزار پروژه عمرانی در کشور افتتاح و به بهره برداری رسید که نشان از عزم جدی و همت والای همه خدمتگزاران مردم در مجموعه وزارت کشوراست زیرا با وجود شرایط سخت اقتصادی و بحران سیل در ۲۵ استان، زلزله، کرونا و سایر مشکلات، مسیر توسعه و آبادانی کشور تداوم یافت.
معاون عمرانی وزیر کشور که در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی کرمانشاه سخن می گفت؛ تأکید داشت: تبیین، معرفی و تشریح این اقدامات و دستاوردهای ارزشمند و بهره برداری از طرح های بزرگ عمرانی در سراسر کشور به این دلیل ضرورت دارد که اگر شرایط امروز را به لحاظ تحریم های سخت و مشکلات موجود با زمانی که هیچ کدام از بحران ها و موانع وجود نداشته مقایسه کنیم به نتایجی می رسیم که حاکی از تلاش شبانه روزی و دوچندان همه دست اندرکاران برای انجام تعهدات است.
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید ۱۶۰ هزار واحد مسکونی که در جریان حوادث سیل و زلزله خسارت دیده بود، بازسازی و ۴۰ هزار پروژه عمرانی هم توسط بسیح سازندگی در نقاط مختلف کشور اجرا شد.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن ابراز رضایت از افتتاح شش طرح عمرانی، تفریحی و گردشگر شهرداری کرمانشاه گفت: امروز سبدی از پروژه های مهم و تأثیرگذار در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی بودیم که نشان می دهد نگاه جامعی در مدیریت شهری وجود دارد و به نیازهای همه اقشار و رده های توجه می شود که لازم است از همه دست اندرکاران در شورا و شهرداری و مسوولین ارشد استان تشکر کنم.
وی با بیان اینکه ما شهر کرمانشاه را با خصلت پهلوانی می شناسیم، گفت: فرهنگ پهلوانی در خون مردم این منطقه جاری و ساری است و من از شورای جدید اسلامی شهر کرمانشاه می خواهم، اقدامات خوبی را که شهردار و شورای شهر انجام داده اند در تغییر و تحولات آینده دنبال کنند، زیرا مردم ما لیاقت و ارزش بیشتری دارند و باید برای خدمت به مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به قرارگرفتن کرمانشاه درباشگاه کلاشهرهای کشور و تقدیر از مساعدت ویژه وزیر کشور گفت: بی شک این مهم سبب برخورداری کرمانشاه از اعتبارات و ردیف های ویژه بودجه ای می شود و حتماً در توسعه و تکمیل زیرساخت های حمل و نقل و قطار شهری نیزموثر است.

جمالی نژاد استقبال مردم از انتخابات شوراهای شهر و روستا را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: ثبت نام ها برای شورای روستاها و شورای شهرها نشان داد که مردم به اهمیت ویژه نمایندگان شوراها در عمران و آبادانی شهرها و روستا آگاهی کامل دارند و امیدوارم این نقش آفرینی سبب بهبود شاخص های کمی و کیفی توسعه ای شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، امروز تقاطع شهید سلیمانی، بوستان بانوان، خیابان غذا در سراب قنبر، مسیر دوچرخه سورای واقع در بلوار طاق بستان، مرکز گردشگری در امور پارک‌ها واقع در طاق بستان و مرکز گردشگری تفریحی در بوستان شاهد با حضور معاون عمرانی وزیرکشور، استاندار و جمعی از مدیران استان به بهره برداری رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها