کد خبر: 624325
تاریخ انتشار :

اختصاصی «نامه‌نیوز»؛

رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما

بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت.

رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: بر اساس اخبار رسیده به «نامه‌نیوز» گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه احتمالی برای جایگزنی عبدالعلی علی‌عسگری در سِمت ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود علی‌عسگری هم سِمتی در دولت آینده خواهد داشت.

رحمانی فضلی متولد 1338 در شیروان است. او علاوه بر سابقه وزارت کشور، مسئولیت‌هایی چون جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، رئیس شورای امنیت کشور، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، عضویت در شورای عالی جمعیت هلال احمر و نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما هم مشغول بوده است. در دورانی که او به عنوان وزیر کشور به مجلس معرفی شد، رسانه ها از او به عنوان یکی از نزدیکان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی یاد می‌کردند.

صفار هرندی هم که اکنون یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر فرهنگ و ارشاد بوده است. او در سال ۱۳۷۲ دوره دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه و در سال ۱۳۷۳ دوره نظری مدیریت استراتژیک را به پایان رساند. صفار هرندی مدتی در روزنامه کیهان هم فعالیت می‌کرد و سپس به وزارت ارشاد رفت. پس پایان دوره وزارتش دوباره به سپاه بازگشت و به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه مشغول به کار شد.

حالا گویا با رحمانی‌فضلی صحبت‌هایی درباره تصدی ریاست‌ صداوسیما شده است و هم‌زمان نام صفار هرندی هم به جدیت به گوش می‌رسد و باید دید که سِمت مهم ریاست‌ صداوسیما بر عهده چه کسی قرار می‌گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها