کد خبر: 625092
تاریخ انتشار :

انتقاد روزنامه اصلاح طلب از نمکی

بس کن آقای وزیر !

نمی دانم جناب آقای نمکی چه اصراری دارند مدام از تریبون‌های مختلف وعده‌های بی‌پشتوانه دهند و وقتی هم از وی نقد شد به خاطر این اظهارات و عدم تحقق آن برآشفته شوند و ماجرا را سیاسی - امنیتی کنند.

بس کن آقای وزیر !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از تیترهای دیروز روزنامه آفتاب یزد این بود:«تزریق روزی 100 هزار دوز واکسن از امروز.»گوینده این خبر نیز شخص وزیر بهداشت بود.روز جمعه در شورای تیتر وقتی این تیتر برای نشستن روی صفحه نخست روزنامه انتخاب شد اصلا خوش بین نبودم.زیرا بر حسب تجربه از افعال و لسان آقای نمکی بعید به نظر می‌رسید چنین وعده‌ای محقق شود.چرا که اولا نه واکسنی به آن اندازه وارد کشور شده و نه تولید کننده‌های داخلی به مرحله تولید صنعتی رسیده اند.

دیروز وقتی در اخبار جستجو کردم و روایت‌های خبرنگاران اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی را رصد می‌نمودم کاشف به عمل آمد آن عدم خوش بینی کاملا درست بوده است.زیرا نه از تزریق 100 دوز واکسن خبری آمد و نه شروع واکسیناسیون عمومی.

نمی دانم جناب آقای نمکی چه اصراری دارند مدام از تریبون‌های مختلف وعده‌های بی‌پشتوانه دهند و وقتی هم از وی نقد شد به خاطر این اظهارات و عدم تحقق آن برآشفته شوند و ماجرا را سیاسی - امنیتی کنند.

به عنوان یک دوست و برادر به وزیر بهداشت عرض می‌کنم نه یک ژورنالیست؛آقای نمکی با این نوع رفتار که در پیش گرفته‌اید نه در میان مردم جایی دارید و نه در لایه‌هایی از قدرت که مدنظرتان است.شما با این نمایش‌های تریبونی فقط در حال زائل کردن زحمات خود و همکاران تان هستید.چه خوش تان بیاید و چه خیر افرادی در این ملک زندگی می‌کنند که چشم حداقل بخشی از مردم به دهان آنان است و وقتی آن افراد شما را نقد می‌کنند یعنی یک جای کارتان می‌لنگد.بنده کاری به تفکر سیاسی مصطفی معین ندارم ولی بهرحال نام او در حوزه بهداشت پرآوازه است.فکر می‌کنم به جای این جنگ‌های تریبونی وسط پیک چندم (!)کرونا بهتر است با اهل فن و تجربه بیشتر معاشرت کنید.ضمن آنکه توصیه اکید می‌کنم از همین امروز به توصیه‌های آن دسته از مشاوران تان که هتاک وبددهان هستند گوش ندهید و به جای آن درد دل‌های مردم را بشنوید.

با عرض معذرت،من حداقل به عنوان یک روزنامه نگار دیگر امیدی به تحقق وعده‌های جناب تان ندارم. ان شاءالله مردم همچنان دل شان با وعده‌های شما گرم شود!

منبع: آفتاب یزد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها