کد خبر: 620113
تاریخ انتشار :

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در حال تدوین است

استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در حال تدوین است که البته این نقشه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۳ بود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هادی حق‌شناس امروز چهارشنبه ۵ خردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: بخش عمده‌ای از اولویت‌های استان منطبق با اولویت‌های کشور است اما ظرف یک ماه آینده دستگاه‌های فرهنگی با بررسی مباحث عنوان شده اقدام به آماده‌سازی اولویت‌های استان خواهند کرد و نهایتاً در جلسه شورای برنامه‌ریزی مصوب خواهد شد.

وی افزود: فاز اول طرح گلستان پایتخت فرهنگی اقوام کشور شامل مطالعه جامع و پژوهش فولکلور و مردم شناسی و سبک زندگی انجام شده و در فاز دوم این طرح با همکاری صداوسیمای مرکز گلستان فیلم مستند آن تهیه خواهد شد.

استاندار گلستان یادآور شد: این استان از ظرف منحصربه‌فرد همزیستی اقوام مختلف بهره می‌گیرد که می‌تواند تقویت روابط اقوام موجبات ارتقا همبستگی و وحدت را فراهم آورد و زمینه شناساندن بیش از پیش استان و جذب گردشگران را فراهم آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس یادآور شد: اسناد فرهنگی ۱۰ دستگاه توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به آنها اعلام شده که نیاز است دستگاه‌های مورد نظر اقدامات فرهنگی را با جدیت اجرا کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها