کد خبر: 624661
تاریخ انتشار :

رعایت مصوبه دورکاری در ادارات الزامی است

استاندار چهارمحال و بختیاری عباسی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت مصوبه دورکاری برای کارمندان هستند، گفت: اگر مدیر دستگاهی نسبت به این مسئله بی‌توجه است باید به تخلفات اداری معرفی شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اقبال عباسی ۱۵ تیرماه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زنگ خطر پیک پنجم کرونا در کشور به صدا درآمده است، اظهار کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت مردم، مسئولان و دستگاه‌های تخصصی امر نظارت بر رعایت پروتکل‌ها قرار نگیرد، در آینده‌ای نه چندان دور این استان نیز وارد پیک پنجم کرونا خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰‌گانه در اسرع وقت با حضور اعضای شورای تامین شهرستان و اعضای ستاد کرونا به‌منظور اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تصمیم‌گیری کنند، تصمیمات این جلسه به منزله مصوبه ستاد استانی کرونا است.

وی با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسمات و تجمعات انتخاباتی و حضور گردشگران در چهارمحال و بختیاری در یکماه اخیر نوید افزایش آمار ابتلا به کرونا را می‌داد، عنوان کرد: باید با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را نقض می‌کنند، برخورد لازم صورت بگیرد.

عباسی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت مصوبه دورکاری برای کارمندان هستند، گفت: اگر مدیر دستگاهی نسبت به این مسئله بی‌توجه است باید به تخلفات اداری معرفی شود، همچنین دورکاری کارمندان بنابر تشخیص مدیر انجام شود، اگر مدیر احساس می‌کند حضور کارمند و کارشناسی در اداره ضرورت دارد و آن فرد نمی‌تواند از راه دور به امورات اداری رسیدگی کند، می‌تواند دورکاری این کارمند را لغو و سایر کارمندان که امکان دورکاری برای آن‌ها فراهم است را به دورکاری بفرستند، اما میزان حضور کارکنان و دورکاری در اداره باید براساس وضعیت رنگ‌بندی اعمال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر و باتوجه به شرایط کرونایی مخالف برگزاری هرگونه نمایشگاه در استان هستیم، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نیز باید با مجوز دانشگاه علوم‌پزشکی باشد، نظارت بر صنوف نیز تشدید شود.

وی در پایان در خصوص ورود اتوبوس‌های حامل گردشگر به چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: رانندگان این خودروها باید از پایانه‌های رسمی کشور صورت وضعیت تهیه کنند و مبدا و مقصد آن‌ها نیز مشخص باشد، در غیر این‌ صورت ورود آن‌ها به استان غیرقانونی است و باید با آن‌ها برخورد شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها