کد خبر: 625938
تاریخ انتشار :

بیمه شدگان بوشهری فقط نسخه الکترونیک از پزشکان بگیرند

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت و جهت محاسبه بیمه‌ای دارو و خدمات پزشکی ، بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت از پزشکان فقط نسخه الکترونیک درخواست کنند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرویز رمضانی با اشاره به مزایای نسخه الکترونیکی اظهار کرد: در شرایط کرونایی مراجعات بسیار زیادی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد برای صدور دفترچه داشتیم که با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک ، این مراجعات بسیارکمتر شده است و همچنین صرفه جویی در هزینه  و زمان برای چاپ دفترچه ، کاهش خطا های پزشکی ناشی از اشتباه در نسخه پیچی یا ناخوانا بودن نسخ و تسهیل در ارائه خدمات سلامت و مدیریت هوشمند منابع حوزه سلامت از مزایای نسخه نویسی الکترونیک است. 

وی در خصوص ارائه خدمت به بیمه شدگان گفت: سازمان بیمه سلامت سامانه خدمات غیرحضوری با آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc طراحی کرده است تا دسترسی به خدمات برای بیمه شدگان با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ادامه داد:‌ افراد برای اطلاع از اعتبار وضعیت بیمه سلامت می‌توانند شماره #1666* را با تلفن همراه بگیرند یا به‌طور مستقیم به سامانه تلفنی 1666 تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیمه سلامت استان بوشهر، رمضانی افزود: در راستای اجرای بهتر برنامه نسخه نویسی الکترونیک در استان و ضمن اعلام امادگی برای عقد قرارداد با تمام پزشکان ، پزشکان غیرطرف قرارداد نیز می توانند برای ایجاد دسترسی و دریافت نام کاربری و رمز عبور برنامه نسخه نویسی الکترونیکی درسامانه . https://eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها