کد خبر: 627215
تاریخ انتشار :

آمار کرونا در قزوین روند صعودی دارد و وضعیت خطرناک ارزیابی می شود

استاندار قزوین گفت: آمار قزوین روند صعودی دارد و وضعیت خطرناک ارزیابی می شود و هرگونه سهل انگاری در روند مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: با استفاده از ابزار واکسیناسیون و روش های پیشگیری از شیوع باید بتوان به وسیله رسانه ها و صدا و سیما مردم را نسبت به موضوع کرونا و خطرات این بیماری آگاه کرده و بدین وسیله مقدار رعایت دستورالعمل ها را در جامعه افزایش دهیم.

وی افزود: ماه محرم از ارزش بالای فرهنگی و اعتقادی برخوردار است ولی باید تمهیداتی اتخاذ شود که برنامه های مذهبی منجر به تولید آسیب در بین جامعه نشود و باید دستورالعمل های بهداشتی به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

این مسوول گفت: نسبت به اجرای مصوبات باید دقت بیشتری شود چراکه بی توجهی به این مصوبات منجر به گرفتاری مردم و جامعه و افزایش مرگ و میر می شود.

جمالی پور اضافه کرد: مدیر دستگاه، مسوول جان تمامی کارکنان و کارمندان دستگاه است و باید چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات های دولتی به جدی ترین شکل ممکن اجرا شود و در صورت مشاهده تخلف جرائم لازم اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: اصناف هم به همین صورت است و مشاغل که دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند باید جریمه و در نهایت پلمب شوند.

این مسوول گفت: در این زمینه مدیران دستگاه ها، فرمانداران و اصناف که در این زمینه موفق عمل کرده اند تقدیر شوند و مدیران متخلف هم جریمه شوند.

جمالی پور افزود: شهرداری باید درباره وضعیت آرامستان ها پاسخ گو باشد و اگر این روند ادامه پیدا کند با متصدیان امر برخورد می شود و نباید مصوبات ستاد کرونا مورد بی توجهی قرار بگیرد.

وی گفت: آمار قزوین روند صعودی دارد و وضعیت خطرناک ارزیابی می شود و هرگونه سهل انگاری در روند مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.

این مسوول افزود: تمامی اعضا باید در ستاد کرونا نظرات کارشناسی ارائه دهند و باید با آمادگی و آگاهی وارد جلسه شوند و در تمامی مصوبات باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها