کد خبر: 627724
تاریخ انتشار :

مزایای سیستم تهویه مطبوع در محل کسب و کار شما

ساران از جمله تولید کننده هایی است که توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود، و پایین ترین قیمت در میان رقبای کاری به یک گزینه ی ایده آل در بازار های داخلی و خارجی تبدیل شود.

مزایای سیستم تهویه مطبوع در محل کسب و کار شما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیا شما جزء افرادی هستید که به زندگی کارآفرینی علاقه دارند و ترجیح داده اند که کسب و کار خود را راه اندازی کنند؟

پس باید بدانید که راحتی و آرامش کارکنان و افرادی که برای شما کار می کنند یکی از مهم ترین دلایل و عناصر اصلی موفقیت شما به عنوان یک کسب و کار به شمار می رود.

اما علاوه بر راحتی پرسنل، سیستم سرمایی یا گرمایی که شما از آن برای تنظیم دمای محل کار خود استفاده می کنید مسئول راحتی دفتر شما، صرفه جویی در انرژی و بخش زیادی از قبض های آب و برق شماست، و زمانی که سیستم تهویه شما قدیمی باشد می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شود.

از هزینه های بالا و زیاد نگه داری از سیستم گرفته تا نارضایتی و اعتراض کارکنان و مشکلات پس از آن، سیستم HVAC یا تهویه مطبوع شما بیش از آنچه فکر می کنید برای حرکت رو به جلوی شما موثر است.

مزایای سیستم تهویه مطبوع

استفاده از یک سیستم جدید و مدرن می تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد، و اگر چه شاید خودتان هم برخی از آنها را بدانید، اما در این مقاله، ساران که یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین کارخانه ها و تولید کنندگان لوازم سرمایشی و گرمایشی است اینجاست تا شما را با مزایایی آشنا کند که ممکن است شوکه شوید!

بنابراین پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان این مقاله کوتاه را از دست ندهید و تا انتها تیم ساران را همراهی کنید.

* افزایش بازدهی انرژی

ارتقای سیستم تهویه می تواند تا حد زیادی باعث کاهش هزینه هایی که برای انرژی صرف می کنید شود. اگرچه در ابتدا ممکن است هزینه ای که می خواهید برای این ارتقا انجام دهید بالا باشد، اما بعد از گذشت مدتی می توانید مطمئن باشید که هزینه های کاهش یافته تر قبض های شما باعث جبران هزینه ی اولیه خواهد شد.

به لطف تکنولوژی های جدید موجود در بازار، گزینه های زیادی برای کاهش مصرف انرژی در اختیار افراد قرار گرفته است.

ساران یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان این تکنولوژی ها بوده و می تواند به شما عزیزان در کاهش هزینه های جانبی استفاده از یک سیستم سرمایشی یا گرمایشی کمک کند.

* کمک به اکوسیستم و طبیعت

با استفاده از یک سیستم بروز، کسب و کار شما می تواند به محیط زیست کمک های شایانی بکند. اگر شما کسب و کاری هستید که تصمیم گرفته است کمتر از کاغذ استفاده کند و علاوه بر کاهش هزینه ها به محیط زیست و طبیعت نیز کمک کند، سیستم تهویه مطبوع بروز و جدید قدم بعدی است که می بایست انجام دهید تا سهم بیش تری در حفظ محیط داشته باشید.

بهبود مصرف انرژی از اصلی ترین اهداف گسترش و بهبود سیستم های تهویه جدید در مراکز اداری، صنعتی و مسکونی به شمار می روند. این یعنی زمانش رسیده تا دستگاه های بزرگ و قدیمی که از قبل در محل شما نصب شده اند می بایست با شما خداحافظی کنند.

چرا؟ چون راه اندازی و استفاده از سیستم های قدیمی نه تنها هزینه ی بیش تری خواهند داشت، بلکه عملکرد آنها برای خنک کردن یا گرم کردن اتاق ها کمتر از تجهیزات و تکنولوژی های جدید است.

علاوه بر آن، استفاده از دستگاه های جدید می تواند سلامتی همه ی افراد از جمله خود شما را از خطراتی مثل آتش و برق گرفتگی تضمین کند.

* داشتن محیطی مطلوب و مناسب

در محل کار شما هم اتاقی وجود دارد که همیشه گرم است، درحالی که دیگر اتاق ها بیش از حد سرد هستند؟ آیا شما هم این صحنه را می بینید که برخی از کارمندان روی میز خود پنکه های رومیزی نصب کرده اند، درحالی که دیگران چنان لباس پوشیده اند که انگار وسط قطب شمال هستند؟

هرچه سیستم تهویه هوای شما قدیمی تر باشد، سخت تر ی توان دمای محیط داخل را تنظیم کرد. مشکلات مربوط به داکت های سیستم، از رده خارج شدن دستگاه و ترموستات های قدیمی همه و همه دست به دست هم می دهند تا شما دمای مناسب و مطلوبی را تجربه نکنید.

برخی مواقع مشکل می تواند از معماری محل شما باشد، بخصوص اگر اتاق های دیگری به نقشه اولیه ساختمان اضافه کرده باشید. شاید در این شرایط استفاده از سیستم هایی که فاقد داکت هستند گزینه ی بهتری باشند، و یا شاید داکت های شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

حتی اگر مشکل ناهماهنگی توزیع دما در دفتر خود نداشته باشید، ممکن است تنظیم دما در درجه ای که همه افراد احساس راحتی داشته باشند کار دشواری باشد.

با این حال، مشکل شما هرچه که باشد، تیم گروه کارخانجات ساران می تواند با استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات موجود در بازار ایران و خاورمیانه بهترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی را در اختیار شما قرار بدهد.

* افزایش کیفیت کار پرسنل

باید قبول کنیم که پرسنل اصلی ترین رکن پیشرفت کسب و کار هستند و در صورتی که آنها کیفیت مناسب و لازم را در انجام کار خود نداشته باشند، عملا کسب و کار شما پیشرفت نکرده و حتی ممکن است با شکست مواجه شود!

طبق تحقیقات به عمل آمده بر روی رضایت شغلی افراد مشخص شده است که اکثر افرادی که در محیط کاری خود احساس راحتی داشته باشند و از گرما یا سرمای بیش از محیط رنج نبرند، با رضایت بیش تری بر سر کار خود حاضر خواهند شد.

همچنین این تحقیقات نشان می دهد که داشتن دمای مناسب در محیط کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که افزایش دمای یا کاهش دمای محیط به معنای افزایش و کاهش دمای بدن کارکنان شماست، که می تواند تاثیر مستقیم روی عملکرد مغز و ذهن آنها داشته باشد.

* کمک به سلامت کارمندان

آیا تا به حال اسم بیماری «سندروم ساختمان بیمار» را شنیده اید؟ زمانی که هوای داخل یک ساختمان دارای کیفیت مناسبی نباشد، باعث می شود که کارمندان بدون داشتن دلیل خاصی احساس بیماری و بیحالی داشته باشند.

اگر محل کار یا شرکت شما در کنار یک پارکینگ یا گاراژ باشد، کربن دی اکسید می تواند هوای داخل محیط کار شما را به شدت کاهش بدهد. همچنین دستگاه های پرینتر یا فکس می تواند باعث کاهش سطح اکسیژن در دفتر شوند.

همچنین داشتن یک سیستم تهویه هوای نامناسب نیز می تواند باعث افزایش گرد و خاک در محیط، وارد شدن هوای آلوده و حتی ورود حشرات به محیط داخل دفتر شوند.

اما جدای از اینکه چه چیزی باعث کاهش کیفیت هوای شما می شود، استفاده از یک سیستم تهویه مناسب می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. اضافه کردن فیلتر هوا، کویل های UV یا یک سیستم گردش هوای جدید می تواند بسیاری از عوامل آلودگی هوای محیط را کاهش دهد.

همچنین برخی از فیلتر کننده های هوایی به حدی قدرتمند هستند که می توانند ویروس ها و باکتری های موجود در هوا را نیز از بین ببرند.

مشاوران و متخصصان ما در ساران می توانند به شما در خرید کندانسینگ یونیت، چیلر و یا کولر های گازی مناسب کمک کرده و با بررسی محیط شما دقیقا بگویند که چه نوع سیستمی می تواند بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد.

کندانسینگ یونیت

* درآمد کسب و کارتان را افزایش بدهید

نصب یک سیستم تهویه مطبوع به کسب و کار شما کمک می کند تا در دراز مدت در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هزینه ای که بابت استفاده از سیستم خود می کنید را صرف کار های مهم تر و پیشرفت کارتان کنید.

به عنوان مثال، ممکن است فکر کنید که استفاده از چند پنکه برای خنک نگه داشتن محیط بجای استفاده از یک سیستم سرمایی به صرفه تر خواهد بود.

اما آیا به اندازه و سایز اتاق، و یا تعداد کارکنان و کارمندانی که باید دمای هوا برای آنها هم مناسب باشد فکر کرده اید؟ با توجه به این مسائل، استفاده از یک پنکه ی ساده ممکن است راه حل مناسبی نباشد.

میزان تهویه هوایی که شما نیاز خواهید داشت، به نوع کسب و کاری که آن را مدیریت می کنید نیز بستگی خواهد داشت. برای کسب و کار هایی که دائما با کامپیوتر و وسایل برقی سر و کار دارند، به دلیل افزایش دمای حاصل از این دستگاه ها، تجهیزات قوی تری لازم خواهد بود.

ساران در کنار شماست

با توجه به اهمیت ویژه ای که استفاده از یک سیستم تهویه مطبوع مناسب و با کیفیت می تواند داشته باشد، و با توجه به اینکه برای راه اندازی آنها می بایست هزینه صرف شود، بهتر است قبل از اینکه اقدام به استفاده از این دستگاه ها و خرید چیلر تراکمی آب خنک و یا سیستم های دیگر کنید، ابتدا بهترین گزینه ها را شناسایی نمایید.

چیلر تراکمی آب خنک

ساران از جمله تولید کننده هایی است که توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود، و پایین ترین قیمت در میان رقبای کاری به یک گزینه ی ایده آل در بازار های داخلی و خارجی تبدیل شود.

شما عزیزان نیز می توانید جهت دریافت مشاوره برای خرید محصول خود، و یا استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان ما، همین حالا از طریق وب سایت ساران اقدام نمایید.

در آخر، با داشتن بهترین آرزو ها برای شما عزیزان، از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بوده اید متشکریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها