کد خبر: 627757
تاریخ انتشار :

فال روزانه امروز جمعه 15 مرداد

فال روزانتو اینجا بخون..

فال روزانه امروز جمعه 15 مرداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش شمانیوز: فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید. فال روزانتو اینجا بخون...

 

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین فروردین ماه

پیشنهادات تازه ای مطرح می شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی. به زودی هدایا و یا سوغاتی هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید. نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می شود.یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

ونوس سیاره بخت شما در حالیکه شما را برمی انگیزاند که به خاطر رسیدن به رضایت برای خودتان دردسر درست کنید، باعث می شود تمام گونه های مختلف احساسی را تجربه کنید.اما اکنون شما به این راحتی هم راضی نمی شوید، برای اینکه نیازهای شما خیلی شدید و آرزوهایتان خیلی بزرگ هستند.شما با حق شناسی نسبت به نعمتهایی که دارید به جای داشتن توقعات بیشتر می توانید از موقعیتی که در حال حاضر دارید هم لذت ببرید.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین خرداد ماه

کدورت هایی در زندگی خصوصی ات وجود دارد که باید هرچه سریع تر آنها را رفع کنی. بی توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی. صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه ای تازه و انرژی خاص می دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم های منفی که تو را از زندگی پشیمان می کنند ارتباط نداشته باش.وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی. تو بهتر از هر کسی می توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین تیر ماه

شما خیلی عوض شده اید و هرچیز کوچکی شما را زود عصبانی می کند. شما می دانید که قرار است اتفاقی بیفتد اما کاملاً نمی دانید که چه حادثه ای قرار است اتفاق بیفتد.حتی اگر بدانید که چه چیزی می خواهید، راه شما زیاد روشن نیست، برای اینکه نیازهای احساسی شما احتمالاً به طور کامل شما را ارضا نمی کنند.به جای اینکه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید، قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به خاطر آنها شکرگزار باشید.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین مرداد ماه

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می کردی، برای بازگشت هیچ بهانه ای نباید بیاوری. شما امروز می خواهید که همه چیز سهل الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید. احساس اندوه و افسردگی می کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه ات باشی. در این صورت به سلامتی ات لطمه ای وارد نخواهد شد.مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما ناراحت و آشفته اید، برای اینکه واضح بیان کردن خواسته هایتان تبدیل به کار خیلی سختی شده است.بخشی از مشکلتان این است که شما می دانید احتمال اینکه دیگران انتظارات شما را برآورده کنند خیلی کم است.باوجود این احتمال دارد زمانی که شما ناخواسته تسلیم ناامیدی می شوید توقعاتتان از دیگران نیز بیشتر شود.لازم نیست برای اینکه افراد دیگر با توجه به واکنشهای شما بفهمند که شما کمی هم انعطاف پذیری دارید از خواسته های خود بکاهید.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین مهر ماه

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.با خوش بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می دهی.اگر این روزها مشکل بی اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.به سود مالی می رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه تر این است که به فکر آینده ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین آبان ماه

شما با برنامه های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید.اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان ترین روش است.شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید.حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین آذر ماه

با احساسات دیگران نمی شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.در خود انرژی فوق العاده ای می بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می دهی صرف کنی تا موفق گردی. کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین دی ماه

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می کنند.به زودی اتفاقاتی می افتد که تو را شادمان می کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر. تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می توان فعال تر از همیشه باشی.موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می آوری. کسی که موفق تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین بهمن ماه

اطرافیانت به تو سفارش می کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک دنده ای!! به چه قیمتی می خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟! وضعیتی پیش می آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می شود.باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی ات به خطر بیفتند.تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته های زیادی از تو دارند و تو نمی توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

فال روزانه در روز 15 مرداد 1400 برای متولدین اسفند ماه

در روابط تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد. اگر بیش از حد احساس استرس می کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می شود و پول نسبتا خوبی بدست می آوری. به زودی مقداری پول از دست می دهی اما نگران کننده نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها