کد خبر: 628258
تاریخ انتشار :

مراکز خرید ارزان آنتالیا برای خرید در تور آنتالیا

مراکز خرید ارزان آنتالیا برای خرید در تور آنتالیا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی در ایران است. آنتالیا دومین شهر توریستی و مهم ترکیه بعد از استانبول است که همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. اما دلیل این انتخاب چیست؟ از ویژگی‌های شهر آنتالیا می‌توان به نزدیکی آن به ایران از نظر مسافتی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید لوکس و ارزان قیمت، سواحل بکر و زیبا، خدمات و تفریحات عالی  و کنار همه این ها مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه سفر اشاره کرد.

خرید، جزئی جدا نشدنی در هر سفر است؛ مسافران معمولا برای خرید سوغاتی یا خریدهای شخصی دنبال یافتن مراکز خرید ارزان قیمت هستند. خوشبختانه شهر آنتالیا مراکز خرید بسیاری دارد؛ طوری‌که همین مراکز خرید متنوع اعم از مراکز لوکس و برند تا بازارهای ارزان قیمت به یکی از قطب‌های گردشگری این شهر تبدیل شده است.

برخی از مسافران بر این تصور هستند که شهر آنتالیا تنها فروشگاه‌هایی دارد که همه محصولات و لوازم آن برند و گران قیمت هستند. پس از کجا خریدی ارزان داشته باشیم؟ باید بگوییم که این تصوری اشتباه است؛ زیرا شهر بزرگ و توریستی آنتالیا، مراکز خریدی متنوع دارد که پاسخگوی هر نیازی است. همان‌طورکه این شهر بازارهایی دارد که برندهای معتبر دنیا را به فروش می‌رسانند، بازارهایی هم دارد که اجناس متنوع و با کیفیتی را برای مسافران عرضه می‌دارد.

با ما همراه باشید تا درادامه این مطلب برخی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین بازارها و مراکز خرید مقرون‌به‌صرفه آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

ارزان‌ترین مراکز خرید در آنتالیا

مسافران تور آنتالیا به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ گروه اول کسانی هستند که قصد تفریح و گردش دارند و گروه دوم آن دسته از افرادی هستند که صرفا برای خرید عمده و یا شخصی سفر می‌کنند. مساله قابل اهمیت این است که فرقی نمی‌کند شما جز کدام دسته باشید؛ زیرا درهرصورت هر دو گروه قصد خرید دارند، حال بیشتر یا کم‌تر. بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید آنتالیا عبارت هستند از:

  • مرکز خرید میگروس آنتالیا
  • مرکز خرید دیپو آنتالیا
  • مرکز خرید تراسیتی آنتالیا
  • مرکز خرید شی مال
  • مرکز خرید مارک آنتالیا

علی بابا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

یکی از مراکز لوکس و درعین حال ارزان قیمت آنتالیا همین مرکز خرید میگروس است. این مرکز خرید سه طبقه دارد و بیش از 100 مغازه که اجناس متنوعی را عرضه می‌کنند. در واقع بزرگ‌ترین، ارزان‌ترین و محبوب‌ترین مرکز خرید در آنتالیا است. از ویژگی‌های مرکز خرید میگروس علاوه‌بر قیمت ارزان اجناس می‌توان به 3 رستوران و فوت کورد عالی اشاره کرد. شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 11 شب با آسایش خرید کنید و در زمان خستگی از رستوران و کافی شاپ مجموعه لذت ببرید.

مرکز خرید دیپو آنتالیا

یکی دیگر از مراکز پرطرفدار در تور آنتالیا علی بابا نیز، مرکز خرید دیپو است. معماری بسیار زیبا این مرکز خرید، امکاناتی نظیر 15 رستوران، پنج سینما، سالن بازی برای کودکان، سالن تئاتر و پارکینگ بسیار وسیع توریست‌های زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کند. این فروشگاه با 80 مغازه متنوع از لباس، اسباب بازی، وسایل برقی، آرایشی، بهداشتی و لوازم خانگی پاسخگوی هر نیازی است. این فروشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

از مجلل‌ترین، بزرگ‌ترین و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین مراکز آنتالیا نیز، مرکز خرید تراسیتی است. تراسیتی در منطقه لارا قرار دارد که از بهترن مناطق آنتالیا است. این مرکز خرید تخفیفات بسیار خوبی را برای برندهای معتبر دنیا درنظر گرفته است و انواع محصولات را به‌فروش می‌رساند. این مرکز خرید چهار طبقه دارد و کنار ساحلی بسیار آرام و زیبا قرار گرفته است. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید نیز در ساحل زیبا و رستوران‌های فوق‌العاده این مرکز بهره ببرید. لازم است بدانید ساعت کار تراسیتی از 10 صبح تا 10 شب است.

علی بابا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال، بیش از 70 مغازه دارد و از تنوع بالای اجناس و محصولات برخوردار است. شی مال از سال 2008 فعال شده و در این سال‌های فعالیت به شهرت خوبی میان توریست‌ها و افراد محلی رسیده است. این مرکز خرید نیز برندهای نامی و معتبری را مثل ال سی وای کی، لاکوست، پلو، سوآچ، ناین وست و... با قیمتی ارزان و تخفیفات بسیار به فروش می‌رساند. شی مال امکانتی نظیر رستوران، سینما، کافه، سالن بازی دارد و می‌توانید ساعات خوشی را در آن به تفریح و خرید بپردازید. ساعت کار این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 11 شب است.

بیشتر بخوانید : بهترین سایت رزرو تور استانبول چه ویژگی هایی دارد؟

مرکز خرید مارک آنتالیا

این مرکز خرید میان افراد محلی و توریست‌ها به عنوان یکی از مراکز خرید با کیفیت و ارزان قیمت شناخته می‌شود. همه محصولات این مرکز برند بوده و به نسبت دیگر مراکز خرید از قیمت بیشتری برخوردار هستند. اما به‌دلیل تخفیفات بسیار زیاد در طول سال و تنوع بسیار بالای اجناس فشن و مد، موردعلاقه بسیاری از افراد برندباز است. این فروشگاه نیز سالن بازی، رستوران و امکانات رفاهی بسیاری دارد.

لازم به ذکر است که در شهر آنتالیا نیز شما می‌توانید علاوه‌بر خرید و بازدید از فروشگاه‌های نام‌برده به دیگر مراکز خرید نظیر آکا پارک، اراستا، شاپینگ سنتر اوزدیلک و شاپینگ سنتر لاووا مراجعه کنید.

چنانچه به خرید در بازارهای قدیمی و سنتی که برندی وجود ندارد و ارزان‌ قیمت است نیز علاقه‌مند هستید، می‌توانید از بازار قدیمی آنتالیا، بازار محلی کالجی، شنبه بازار، بازار گاراژ شرقی نیز دیدن کنید. شما با خرید تور آنتالیا می‌توانید از همه مراکز خرید و بازارهای ارزان قیمت آنتالیا خرید کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها