کد خبر: 628838
تاریخ انتشار :

پیش‌بینی آسمانی نیمه‌ابری برای پایتخت‌

فارس : محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز در سواحل خزر، برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران،‌ البرز، قزوین و زنجان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در ۳ روز آینده در برخی نقاط استان‌های کرمان، بوشهر‌، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس همچنین جزایر شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در سواحل خزر، برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران،‌ البرز، قزوین و زنجان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد:‌ در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های کرمان، بوشهر‌، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس همچنین جزایر واقع در شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: این شرایط جوی روز چهارشنبه در برخی نقاط مازندران، گلستان، شمال استان تهران و ارتفاعات استان‌های البرز و سمنان پیش‌بینی می‌شود و روز پنج‌شنبه نیز در ارتفاعات مازندران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم. 

اصغری اظهار کرد: روز جمعه ۲۹ مرداد در ارتفاعات مازندران و روز شنبه ۳۰ مرداد در ارتفاعات زاگرس مرکزی و مازندران همچنین ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: تا روز جمعه ۲۹ مرداد پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری در بعدازظهر نیمه‌ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۴ و ۲۵ درجه خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها