کد خبر: 630010
تاریخ انتشار :

چگونه کارت های PVC خود را با QR کد بسازید

کد QR در حال بازگشت است. فروشگاه ها ، مراکز تفریحی، مراکز درمانی و بسیاری از بخش ها دوباره کد QR را کشف کرده و روی کارت های PVC چاپ می کنند.ترکیب کد QR و قالب کارت پلاستیکی به لطف مزایای فراوان نیازهای متعددی را برآورده می سازد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بنابر اعلام یریال، آیا می‌دانید استفاده از کد QR روی کارت پلاستیکی چه فایده ای دارد؟ تولید کد QR روی کارت PVC چقدر آسان است؟ کاربردهای آن چیست و چگونه می توان این کارت ها را به راحتی تولید کرد؟ همه پاسخ ها در این مقاله آمده است.

این همه علاقه دوباره به کد QR از کجا آمده است؟

کد QR  چند سال پیش بسیار رواج داشت اما به سرعت محبوبیت خود را از دست داد و تقریبا فراموش شده بود.زیرا نتوانسته بود از پتانسیل خود به طور کامل استفاده کند. با این حال ، امروزه ، همه گیری COVID-۱۹ علاقه به QR کد را در بسیاری از بخش های مختلف دوباره برانگیخته است.

و این بار ، مزایایی که ارائه می دهد راه را برای آینده ای پایدارتر و فراتر از شرایط اضطراری سلامت هموار می کند. 

چه چیزی کد QR را خاص می کند؟

استفاده آسان: سهولت استفاده اغلب برای موفقیت هر فناوری ضروری است. یک کد QR می تواند به سرعت خوانده شود و نیازی به برنامه خاصی ندارد: یک دوربین در تلفن هوشمند کافی است.

بهداشتی: کد QR بخشی از فناوری است که نیازی به تماس فیزیکی ندارد. تنها چیزی که برای استفاده از آن نیاز دارید تلفن هوشمند شخصی شماست. هیچ چیز یا اشیاء دیگری در این مورد دخیل نیست.

انعطاف پذیری: کد QR همچنین می تواند برای ارسال اطلاعات یا ایجاد یک تراکنش به صورت خودکار استفاده شود. همچنین می توانید از آن برای تکثیر اطلاعات به صورت دیجیتالی استفاده کنید تا راحت تر به اشتراک گذاشته شود.

بادوام: کد QR به یک صفحه وب هدایت می شود ، بنابراین به روز رسانی اطلاعات آن صفحه وب را آسان می کند. بنابراین ، برخلاف رسانه های چاپی ، احتمال اینکه به سرعت منسوخ شود کمتر است.

سرگرم کننده: برای انجام عمل مورد نظر شما ، کد QR باید اسکن شود. این عمل کاربر را درگیر می کند. بنابراین کد QR جنبه جنبشی بسیار مهمی دارد ، به ویژه از نظر تجربه کاربری.

 همه این مزایا راه را برای طیف وسیعی از کاربردها باز می کند.

کارت PVC با کد :  QR ترکیب برنده

با تشکر از همه این ویژگی ها ، کد QR در راه جذب بخش های زیادی است. برای رفتن به مرحله بعدی و ایجاد کد QR ، ابتدا باید چیزی که QR کد روی آن چاپ می شود را انتخاب کنید. امروزه یکی از چیزهایی که بیشترین امکانات را ارائه می دهد ، کارت PVC است.

کارت PVC با کد :  QR  کاربردها 

۱.فروشگاه ها 

کارت پلاستیکی با کد QR در فروشگاه ها جزء کلیدی در بازاریابی است. با افزودن حس مدرنیته به نقطه فروش ، به تصویر برند کمک می کند و با ارائه اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ، تجربه مشتری را بهبود می بخشد. همچنین می تواند برای ارائه جزئیات بیشتر پیشنهادات و تخفیفات مورد استفاده قرار گیرد. برای گسترش تجربه فراتر از بازدید از فروشگاه ، می توان از کد QR برای تشویق مشتری به بازدید از فروشگاه آنلاین استفاده کرد.

موارد استفاده:

کارت وفاداری

کارت هدیه

برچسب محصول

برچسب تخفیف

گواهی محصول

 ۲.مراکز تفریحی و رویدادها

اماکن فرهنگی ، ورزشی و رستوران ها نیز می توانند از مزایای کد QR روی کارت های پلاستیکی بهره مند شوند.به عنوان مثال اطلاعات ضروری مانند منوی رستوران را در اختیار مشتریان قرار دهند. در یک گالری هنری ، کارت دارای کد QR می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد یک اثر برای تجربه تعاملی و آموزنده بازدیدکنندگان ارائه دهد. در بخش ورزش و رویدادها ، می توان از آن برای کنترل دسترسی به نمایشگاه ها ، جشنواره ها ، استادیوم ها ، امکانات ورزشی ، پیست های اسکی و بسیاری از مکان های دیگر استفاده کرد.

موارد استفاده:

منوها

برچسب دیوار

بلیط اسکی

کارت دسترسی جشنواره

نشان تجاری بازدیدکنندگان

 

۳.بهداشت و درمان 

کارت PVC با کد QR قبلاً در بخش مراقبت های بهداشتی قبل از همه گیری استفاده می شد. کاربرد اصلی آن کارت بیمار بود. هدف کارت بیمار پیگیری بیمار است: یادآورهای ملاقات ، دسترسی به پرونده های پزشکی ، اطلاعات در مورد درمان و دوز ، دسترسی به نتایج آزمایش و غیره.

در شرایط کنونی COVID ، کارت PVC با کد QR اکنون به عنوان گواهی آزمایش یا کارت واکسن نیز استفاده می شود. تعدادی از کشورها شروع به توزیع این کارت ها برای مردم خود کرده اند. آنها فوراً با استفاده از چاپگرهایی که مستقیماً در مراکز آزمایش یا واکسیناسیون نصب شده اند ، صادر می شوند.

موارد استفاده:

کارت واکسن

کارت سوابق بیمار

چگونه می توانم روی کارت های پلاستیکی کد QR ایجاد کنم؟

 

اکنون می دانید که کارت PVC با کد QR مزایای زیادی دارد و کاربردهای آن بی شمار است. و خبر خوب این است که ایجاد آن بسیار آسان است! همه ی آنچه شما احتیاج دارید عبارت است از:

چاپگر کارت پلاستیکی 

نرم افزار تولید کننده کد QR و طراحی کارت ، مانند cardPresso 

مواد مصرفی: کارت  PVCو ریبون

 

شما می توانید اقلام ذکر شده را از فروشگاه اینترنتی یریآل به صورت اورجینال تهیه نمایید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها