کد خبر: 631354
تاریخ انتشار :

چگونه ساخت مهر خود را در خانه انجام دهم؟

چگونه ساخت مهر خود را در خانه انجام دهم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تخصصی تر شدن امور، حل بیشتر مسائل نیاز به یک یا چند متخصص دارد. این امر شامل همه زمینه ها اعم از تکنولوژی، علم و صنعت است. با این وجود نیازهای بشر باعث به خدمت گرفتن تکنولوژی در جهت راحتی بیشتر امور نیز شده است به طوری که می توان در هر یک از موارد روزمره که مورد نیاز اغلب ماست، حداقل های کار و یا مسئله را در خانه و یا محل کار بدون نیاز و کمک از دیگران فراهم نمود.

پیشرفت روز به روز تکنولوژی در مورد صنعت مهرسازی مانند تولید دستگاه مهر لیزری (نوری)، حک لاستیک مهرسازی با لیزر و ساخت مهر برجسته باعث شده است مهرسازی نیز همچون سایر موارد تولیدی نیاز به تخصص و تجربه داشته باشد. هرچند با محصولاتی که به بازار عرضه شده است می توان حداقل های لازم را در خانه فراهم نمود.

ساخت مهر در خانه؛ امکانات و لوازم مورد نیاز

برای ساخت مهر وسایل تخصصی این امر مورد نیاز است و اگر پیش از این آموزش هایی را از طریق اینترنت مشاهده نموده اید که آموزش دهنده با استفاده از پاک کن و یا سیب زمینی مهری را می سازد بیشتر شامل موارد نمایشی و یا غیر تخصصی بوده و شامل مواردی همچون درج لوگو گرافیکی و یا فونت‌های خاص در مهر نخواهد شد. به طور کلی جهت ساخت مهر این موارد مورد نیاز است:

  • طرح گرافیکی که با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی وکتوری (مانند Corel Draw و یا Adobe Illustrator) و یا پیکسلی (مانند Adobe Photoshop) تهیه شده باشد.
  • ژلاتین مناسب مهرسازی و یا لاستیک مهرسازی
  • دستگاه مهرسازی کامل که شامل دستگاه نور و وکیوم و دستگاه شستشو می باشد

در مرحله اول لازم است طرح گرافیکی با دقت و مهارت کافی در نرم افزارهای یاد شده طراحی شود و پس از آن خروجی مناسب روی کاغذ مخصوص گرفته شود. در حالت پیشرفته از طرح گرافیکی فیلم نگاتیو تهیه می شود. تهیه فیلم نگاتیو نیاز به لابراتوار و لوازم و دستگاه‌های مخصوص دارد. پس از این مرحله طرح مهر روی ژلاتین مهرسازی قرار داده شده و در دستگاه نور و وکیوم قرار داده می شود. وظیفه این دستگاه حساس کردن ژلاتین به نور با توجه به طرح مهر است. این مرحله با توجه به نوع ژلاتین به طور حدودی بین 10 تا 30 دقیقه خواهد بود. نور موجود در این دستگاه از نوع ماورابنفش بوده و ژلاتین نیز حساسیت لازم را به این نور نشان خواهد داد. پس از این مرحله ژلاتین به دستگاه شستشو منتقل می شود. دستگاه شسشتو فرچه‌های مخصوصی دارد که توسط آن قسمت‌های اضافی ژلاتین که شامل طرح نمی شود را طی رفت و برگشت‌های متناوب شسشتو داده و باقیمانده ژلاتین همان طرح اولیه ما خواهد بود. این مرحله نیز با توجه به نوع ژلاتین و ضخامت آن حدود 5 تا 15 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از این مرحله مجددا ژلاتین به دستگاه نور منتقل می شود تا دوام آن افزایش پیدا کند. این مرحله نیز در حدود 5 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از این مرحله ژلاتین برش داده شده و آماده نصب روی دسته مهر و یا دستگاه اتوماتیک مهر ژلاتینی می باشد.

حتی با وجود تهیه دستگاه‌های مورد نیاز که در بالا ذکر شد، اجرای موارد فوق نیاز به تجربه و مهارت بالا داشته و لازم است حتما آموزش‌های لازم را از قبل دیده باشید. با توجه به این مورد در صورتی که مهر شما شامل لوگو و موارد پیچیده گرافیکی نیست پیشنهاد ما استفاده از محصول زیر است:

دستگاه مهر خودساز (مهرساز خود باشید) مدل Shiny S-200

این دستگاه شامل کارکترهای مختلف و حروف بزرگ و کوچک در نسخه انگلیسی و نیز شامل حروف ابتدا، وسط و انتها در نسخه فارسی می باشد. به طور مثال در نسخه فارسی حرف میم به صورت‌های مـ ، ـمـ ، ـم و م وجود دارد. همچنین تمامی اعداد و برخی شکل‌های لازم مانند آیکون تلفن در این محصول گنجانده شده است. برای استفاده از دستگاه مهر خودساز کافی ست کاراکترها را روی دسته مورد نظر مستطیل ، دایره و یا بیضی قرار داده و به راحتی از مهر خود استفاده نمایید. سایزها و شکل های متنوع دسته های این محصول که 7 مورد می باشد و نیز کاراکترهای متنوع آن باعث می شود شما به راحتی قادر باشید مهر مورد نیاز خود را بدون داشتن تخصص لازم تولید و استفاده نمایید. این مورد لازم توجه است که زبان فارسی و انگلیسی مهر خودساز این محصول در دو نسخه جداگانه عرضه شده است. این محصول مناسب تولید مهرهای ساده با متن و آیکون‌های مشخص می‌باشد و مناسب تولید مهرهای با طرح اختصاصی نیست. در صورتی که مهر مورد نیاز شما شامل طرح‌های پیچیده گرافیکی است لازم است ساخت مهر را به متخصصین این امر واگذار نمایید.

579

سفارش ساخت مهر آنلاین در هر کجای ایران با مهرینو

مهرینو یک وبسایت فروشگاهی آنلاین بوده است که امکان ساخت تمامی مهرهای مورد نیاز برای کسب و کارهای گوناگون، شامل مهر ژلاتینی (در انواع مهر رومیزی و جیبی) ، مهر لیزری (در انواع مهر رومیزی و جیبی)، مهر برجسته ، مهر فلزی ،  مهر و موم ، مهر رنگی (مهر چند رنگ) و سایر ملزومات مورد نیاز مانند استامپ مهرهای اتوماتیک ، استامپ رومیزی و جوهر مهر را شامل می شود.

580

سفارش ساخت مهر فوری در مهرینو نیاز به هیچ گونه دانش خاصی نداشته و به راحتی می توان با مراجعه به صفحه طرح مهر انواع طرح مهر شامل طرح مهر پزشکی ، طرح مهر پرستاری ، طرح مهر وکالت ، طرح مهر مهندسی ، طرح مهر شرکت ، طرح مهر اسم و فامیل و... را برگزیده و مطابق آن دستگاه مهر مناسب را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید. کارشناسان مهرینو طرح مهر نهایی را پیش از ساخت جهت تایید شما ارسال می‌کنند و پس از آن اقدام به ساخت می‌شود. خرید مهر در خانه بدون کمترین دغدغه و نگرانی های متداول و نیز عدم مراجعه حضوری به فروشگاه ها باعث خواهد شد خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. دستگاه‌های موجود در فروشگاه آنلاین مهرینو برگرفته از بهترین برندهای ساخت مهر در ایران و دنیا بوده است و شامل برند محبوب مهر ترودات Trodat ، برند مهر کلوپ Colop ، برند مهر شاینی Shiny ، برند مهر موبی Mobi و سرداش Sirdas ، برند مهر سانی Sunny ساخت ایران و نیز سایر برندهای معتبر دیگر می باشد که باعث خواهد شد انتخابی وسیع را در اختیار شما قرار دهد. مهرینو در طی سال های فعالیت خود سعی در ارائه کسب و کاری هوشمند بوده که برای اولین بار در ایران سفارش هوشمند مهر را به عنوان یک وبسایت فروشگاهی آنلاین در اختیار عموم قرار داده است. شما می توانید هم اکنون سفارش ساخت مهر پزشکی ، مهر مهندسی ، مهر وکالت ، مهر شرکت ، مهر برجسته ، مهر جیبی ، مهر لیزری ، مهر ژلاتینی و سایر مهرهای موجود را در فروشگاه آنلاین مهرینو ثبت نمایید و سفارش خود را در محل تحویل بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها