کد خبر: 632752
تاریخ انتشار :

زنگ ایثار در مدارس کشور نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر کشور خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدعلی فقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم ملی نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر کشور با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت آموزش‌وپرورش با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم مستقل از مراسم بازگشایی مدارس به همراه ارسال پیام شهید برای دانش آموزان و با حضور هم‌زمان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر آموزش‌وپرورش در تهران و هم‌زمان در مدارس سراسر کشور و با قرائت پیام مشترک روسای دو دستگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: طرح برگزاری مراسم ملی نواختن زنگ ملی ایثار با هماهنگی دو نهاد تهیه شده و سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ضمن ارج نهادن به این کار ارزشمند، دستور اجرای آن را در مجموعه تحت امر خود صادر کرده است. به همین منظور جلسه برنامه‌ریزی نواختن زنگ ایثار را نیز با حضور سرپرست پرورشی و فرهنگی و سایر مدیران ستادی آموزش‌وپرورش داشتیم که در این جلسه در خصوص سازوکار اجرای این مراسم ملی در هفته دفاع مقدس اتخاذ تصمیم شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های این مراسم به صدا درآمدن زنگ تلفن همراه دانش آموزان به همراه پیامک حاوی وصیت یکی از شهیدان، قرائت میثاق نامه دانش آموزان توسط یکی از دانش آموزان و عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای دانش‌آموز سراسر کشور است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها