کد خبر: 634597
تاریخ انتشار :

جایزه‌ای که رئیس بانک مرکزی به خودش داد! +عکس

وجود یک انجمن ویژه به ریاست رئیس جدید بانک مرکزی و برگزاری یک جایزه ویژه از سوی این انجمن، خبرساز شد.

جایزه‌ای که رئیس بانک مرکزی به خودش داد! +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 هیروش سعیدیان، روزنامه‌نگار در واکنش به انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اجازه بدهید شما را با جالب ترین جایزه اقتصادی ایران و بلکم کائنات آشنا کنم که اعتبارش کم از نوبل ندارد. علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی، رئیس هیئت مدیره «انجمن مالی اسلامی ایران» هم هست که یک انجمن بانفوذ وابسته به دانشگاه امام صادق(ع) است. یکی از کارهای این انجمن اهدای «جایزه مالی اسلامی» ایران به محققین حوزه اقتصاد است. در اولین دوره اهدای جایزه کلی تحقیق کردند و کارگروه تشکیل دادند، بعد دیدند آخر چه کسی برای دریافت جایزه بهتر از خود حجت الاسلام موسویان نائب رئیس انجمن! در واقع اهدا کننده جایزه به خودش جایزه داد.

در دور دوم هم دوباره کلی جلسه تشکیل دادند و شاخص های کاندیداهای دریافت جایزه را بررسی کردند و دیدند هیچ کس شایسته تر از حجت الاسلام مصباحی مقدم عضو انجمن و پدر زن رئیس انجمن نیست و مجدداً انجمن به یکی از مدیران خودش جایزه داد.

سومین جایزه هم به آیت الله تسخیری عضو کمیته فقهی بورس به ریاست مصباحی مقدم عضو انجمن و دوست صمیمی ایشان رسید در چهارمین دور اهدای جایزه، دیگه دیدند نوبتی هم باشه نوبت دکتر علی صالح آبادی رئیس انجمن هست که به پاس زحماتش از انجمن خودش یک جایزه بگیرد. نوع و مبلغ جایزه معلوم نیست!

منبع: سایت انجمن مالی اسلامی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها