کد خبر: 635524
تاریخ انتشار :

مشمولان قبل از اعزام حتما واکسن کرونا دریافت کنند

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت:مشمولان مقاطع ،دیپلم و زیردیپلم و فارغ التحصیلان کارشناسی و به بالا که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه را دریافت کرده اند، اعزام آنان در روز شنبه یکم صورت خواهد گرفت .

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ"جعفر فیضی" اظهار کرد: مشمولان باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود:مشمولان ساکن استان باید ساعت 7 صبح روز شنبه مورخه یکم آبان ماه سال 1400،در محل وظیفه عمومی استان که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

فیضی تاکید کرد: لازم به توضیح است که برابر طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور، مقرر شده مشمولانی که از تاریخ 1400/08/01به خدمت اعزام می شوند می بایست واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

فیضی گفت: کلیه مشمولان مذکور می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند. و همچنین در صورت داشتن ابهام با شماره تلفن 096480 تماس بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها