کد خبر: 637759
تاریخ انتشار :

برای کار پیدا کردن باید ...

برای کار پیدا کردن باید ...
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با ورود بیشتر تکنولوژی به زندگی روزمره، فرصت‌های کاری نیز بیش از گذشته توسعه یافته و متنوع‌تر شده است. بدون تردید، این فرصت‌ها نیازمند کسب مهارت‌هایی متناسب با آن تخصص است تا فرد مدنظر به بهترین شکل از پس انجام آن کار برآید. از سوی دیگر و با وجود رقابت تنگاتنگ زمینه‌های گوناگون، سازمانی موفق‌تر است که اعتماد مخاطب را به‌دست بیاورد و او را راضی نگه دارد. این چرخه زمانی کامل می‌شود که کارمندان علاوه‌بر تخصص کافی، مهارت‌های دیگر را نیز داشته باشند و در جهت ارتقای حرفۀ خود حرکت کنند. بنابراین، کارفرماها معمولاً به دنبال کسانی هستند که از تجربۀ کافی برخوردارند تا خیالشان از بابت تخصص آن‌ها راحت باشد. اما در این میان، تکلیف کسانی که تازه می‌خواهند وارد بازار کار شوند، چیست؟ به‌عبارت‌دیگر، تازه‌واردان به بازار کار و تجارت، چطور باید سابقۀ کاری و تجربه کسب کنند و مهارت‌هایشان را ارائه دهند؟

از طرف دیگر، تمام فرصت‌های شغلی محدود به افراد باتجربه نیست و کسب‌وکارهایی هم هستند که از تازه‌واردهای بازار کار حمایت می‌کنند و با درنظرگرفتن مهارت‌ها، به آن‌ها اعتماد می‌کنند و فرصتی برای نشان‌دادن تخصص و دانش افراد در اختیارشان می‌گذارند. اما چطور می‌شود از این فرصت‌ها و مهارت‌های لازم و روش‌های ورود به بازار کار آگاه شد؟ مسلم است که به‌صورت جسته‌وگریخته در سایت‌ها مطالبی وجود دارد که تا اندازه‌ای افراد را راهنمایی می‌کند؛ اما وجود سایتی جامع و کامل به‌منزلۀ مرجعی مختص افراد تازه‌کار، نیازی ضروری است. نیازی که گروه «پیمون» آن را احساس کردند و برای پیشرفت هرچه زودتر این افراد، چنین سایتی را راه انداختند.

پیمون چیست؟

پیمون تلاش می‌کند افراد را در مسیر یافتن اولین شغلشان همراهی کند. کار پیمون،‌ ارائۀ محتوای کاربردی و خدمات متفاوت، قدم‌به‌قدم در کنار شغل‌اولی‌هاست تا به توانمندترشدن آن‌ها کمک کند و فرصت برقراری ارتباط بهتر با سازمان‌ها را برایشان فراهم آورد. افراد با کمک پیمون از شروع مسیر شغلی، چگونگی نوشتن پیشینۀ شغلی، آمادگی برای مصاحبه و انتخاب شرکت متناسب با مهارت‌هایشان آگاه می‌شوند.

این سایت تمام محتواهای مرتبط را در اختیار می‌گذارد تا افراد بسته‌ای جامع و یکپارچه با موضوع مشخص آمادگی شغلی و کاریابی در اختیار داشته باشند. مخاطب پیمون، کسانی هستند که یا تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و به دنبال کار هستند یا هنوز به آمادگی و اعتمادبه‌نفس لازم برای استخدام را ندارند. پیمون کمک می‌کند افراد مهارت‌هایشان را ارتقا دهند و راه‌های کسب این مهارت‌ها را به آن‌ها نشان می‌دهد. به‌علاوه، آن‌ها را از این موضوع آگاه می‌کند که داشتن سابقۀ شغلی به‌تنهایی برای کاریابی کافی نیست و داشتن مهارت‌ها و توانایی ارائه و استفاده از آن‌ها نیز برای کارفرماها مهم است و تأثیر بسیاری بر پذیرش آن‌ها دارد.

محتواهای پیمون در حوزۀ جست‌وجوی شغلی، رزومه‌نویسی، مصاحبۀ شغلی، توصیه‌های شغلی و ارائۀ نمونه‌رزومه‌های مشاغل مختلف است. برای ارتباط با پیمون از طریق ایمیل hi@paymoon.work در ارتباط باشید یا به وبسایت این شرکت مراجعه کنید مراجعه کنید و از مقاله‌های سودمند آن بهره‌مند شوید: paymoon.work

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها