کد خبر: 638118
تاریخ انتشار :

رزرو بهترین هتل های کیش و راهنمای کاهش هزینه سفر با سفرانه

فصل پاییز که از راه می‌رسد طرفداران سفر به جنوب ایران مخصوصاً جزیره کیش دست به کار می‌شوند و برای سفرشان به این منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر هتل های کیش را می‌شناسید که هیچ، اما اگر هنوز شناختی از راه و روش‌های درست سفر به کیش ندارید در این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو بهترین هتل های کیش و راهنمای کاهش هزینه سفر با سفرانه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آیا هتل های کیش خیلی گران هستند؟

بله، در واقع هتل‌های کیش نسبت به هتل‌های دیگر مناطق کشور قیمت بالاتری دارند اما اگر بدانید چطور و از کجا برای رزرو اماکن اقامتی اقدام نمایید می‌توانید با کمترین هزینه خاطره‌انگیزترین سفرتان به جنوب کشور را داشته باشید. راه حل چیست؟ شما می‌توانید با کمک گرفتن از سایت های رزرو آنلاین هتل مانند سفرانه از تخفیف‌های ویژه بهره برده و بیش از 60 درصد از هزینه‌های سفر خود کم کنید.

1579

اگر هم با راه و روش‌های رزرو هتل به صورت آنلاین آشنا نیستید می‌توانید با شماره تلفن 02126150051 الی 53 تماس گرفته و از کارشناسان رزرواسیون هتل های کیش مشاوره بگیرید.

آیا کیش هتل ارزان هم دارد؟

بله. هرچند فهرست بلندبالایی نیست، اما هتل‌هایی در کیش وجود دارند که قیمتشان چندان بالا نیست. مثلاً هتل فانوس، هتل پانیذ و هتل ققنوس کیش از جمله هتل‌های ارزان جزیره هستند و طبیعتاً کیفیت پذیرایی‌شان هم مانند هتل‌های لوکس 5ستاره مثل هتل داریوش کیش نیست. اما اگر می‌خواهید با کمترین هزینه سفر کنید و فقط برای استراحت شبانگاهی به هتل می‌روید می‌توانید این هتل‌ها را رزرو کنید.

برای دیدن فهرست این هتل‌ها می‌توانید وارد سایت safaraneh.com شده و با جستجوی عبارت «کیش» و فیلتر نتایج بر حسب کمترین قیمت، تمامی این هتل‌ها را همراه با تصاویر و تخفیف‌های ویژه رزرو نمایید.

چگونه هزینه سفر به کیش را به حداقل برسانیم؟

روشن است که هزینه سفر فقط به محل اقامت ختم نمی‌شود؛ هزینه خورد و خوراک، خرید کردن از پاساژهای مختلف، تفریحات و رفت و آمدهای داخل شهر را هم باید در نظر گرفت. البته که برای کاهش تمام این هزینه‌ها راه حلی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

·کاهش هزینه غذا در کیش چطور است؟

برای کاهش هزینه غذا باید هم رستوران‌های کیش را خوب بشناسید و هم یک مورد مهم را در نظر بگیرید: هتل مناسب رزرو کنید. شاید بپرسید هتل چه ربطی به غذا دارد؟ که در جواب باید بگوییم بسیار مرتبط است! اول اینکه باید مطمئن شوید هتل موردنظرتان غذای خوب و با قیمت مناسب ارائه می‌کند. هزینه رستوران برخی هتل‌ها در کیش بسیار بالاست و آنطور که مسافران نقل قول می‌کنند کیفیت چندانی هم ندارند. پس حتماً پیش از رزرو هتل در قسمت نظرات کاربران از کیفیت رستوران هتل نیز اطلاعات بدست آورید.

1580

موردی که می‌تواند خیلی به کاهش هزینه غذا کمک کند ارائه وعده‌های غذایی به همراه اتاق در هتل است. برخی هتل‌ها همراه با رزرو اتاق صبحانه رایگان دارند، برخی صبحانه رایگان همراه با یک وعده غذایی دیگر (ناهار یا شام) دارند که اصطلاحاً هافبرد نامیده می‌شوند و برخی دیگر صبحانه و ناهار و شام را بدون دریافت هزینه اضافه به مسافر ارائه می‌کنند که به هتل‌های فولبرد مشهورند.

چطور بفهمیم کدام هتل این خدمات را ارائه می‌کند؟ هنگام رزرو هتل از طریق سفرانه این مورد را می‌توان در نام هتل مشاهده نمود. مثلاً اگر هتل خدمات هافبرد ارائه کند در نام اتاق‌های آن کلمۀ «هافبرد» را خواهید دید. اما خبر خوب اینکه اکثر هتل‌های کیش به صورت هافبرد خدمات ارائه می‌کنند. اما پیش از ثبت رزرو حتماً از قطعی بودن این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

·کاهش هزینه رفت و آمد در کیش چطور است؟

حتماً می‌دانید که جزیره کیش فاقد ایستگاه‌های تاکسی تجمعی و یا هرگونه وسیله حمل و نقل عمومی است و برای جابه‌جایی در جزیره دو راه بیشتر ندارید: گرفتن تاکسی دربست یا کرایه کردن روزانه ماشین.

اما حتی در این زمینه هم هتل‌ها کمک‌کننده هستند. بسیاری از هتل‌ها در کیش ترانسفر رایگان فرودگاهی دارند. یعنی وقتی ثبت رزرو را انجام دادید با هماهنگی کارشناسان رزرواسیون سفرانه می‌توانید ترانسفر از فرودگاه به هتل را هم هماهنگ نمایید. اکثر هتل‌های کیش دارای ترانسفر رایگان بوده و همین امر کمک‌کننده کاهش بخشی از هزینه‌ها هستند.

·کاهش هزینه تفریحات در کیش چطور است؟

شاید باورتان نشود اما در این زمینه هم باز هتل خوب کمک‌کننده است! بسیاری از هتل‌های کیش دارای گشت شهری روزانه رایگان و بلیت‌های تخفیف اماکن مختلف هستند. ضمن اینکه می‌توانید پس از رزرو هتل از سایت‌های تخفیف گروهی نیز برای کاهش این هزینه‌ها استفاده نمایید.

همانطور که دیدید سفر به کیش ممکن است به نظر بسیار گران و هزینه‌بر باشد. امام هم‌ترین بخش سفر به کیش داشتن آگاهی کافی از امکانات و راه‌های رساندن انواع هزینه‌ها به حداقل است. دقت کنید که رزرو هتل و خرید بلیت هواپیما و... در فصل سفر به هر شهری به حداکثر می‌رسد. اگر می‌خواهید از تخفیف‌های ویژه بیش از 70 درصدی بهره ببرید در فصول گرما به جنوب کشور سفر کنید، هرچند ممکن است گرمایی طاقت‌فرسا داشته باشد!

در این مطلب تلاش کردیم اطلاعات بیشتری برای رزرو هتل در کیش و راهنمای سفری ارزان به این جزیره زیبا را به مسافران ارائه کنیم. اگر برای هر کدام از این موارد نیاز به راهنمایی دارید با کارشناسان رزرو هتل‌های کیش با شماره 02126150051 الی 53 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها