کد خبر: 640350
تاریخ انتشار :

انتقال بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح

بساط گستران خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان قدس و تجریش با فضاسازی انجام شده، به ضلع جنوبی آستان مقدس صالح ابن موسی الکاظم (ع) منتقل می‌شوند.

انتقال بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک در جریان بازدید از محل جانمایی و مراحل برپایی غرفه‌ها برای بساط گستران محور تجریش با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با مطالعات شهری و بررسی های انجام شده در خصوص ساماندهی بساط گستران محور تجریش – قدس و پیرو مطالبه شهروندان و کسبه از مدیریت شهری جهت برخورد با بزه و آسیب‌های اجتماعی و نابسامانی‌های ایجاد شده، مکانی در ضلع جنوب امامزاده صالح (ع) انتخاب و عملیات آماده سازی آن در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر یک تفاهم نامه و لیستی از نیازمندان این محور با همکاری پلیس امنیت، شهرداری منطقه یک و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در حال تکمیل است تا انگیزه و نیاز افراد مستمند و نیازمندان واقعی شناسایی و کارت شناسایی برای آنها صادر شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حاجوی تصریح کرد: فضای در نظر گرفته شده در ضلع جنوب آستان مطهر امامزاده صالح (ع) جنب پارکینگ همت قرار دارد و تا کنون ۷۰ غرفه احداث و سعی شده بحث ایمنی، امنیت و بهداشت غرفه‌ها نیز در نظر گرفته شود تا نیازمندان بتوانند به زودی با توجه به فصل بارش‌ها، در این فضای مناسب و مسقف فعالیت کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها