کد خبر: 640050
تاریخ انتشار :

جزئیات حمله به مامور شهرداری تبریز با چاقو

فارس/ مامور شهرداری منطقه یک تبریز در حین انجام ماموریت بر اثر حمله فرد متخلف به وی به شدت مجروح شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است.

جزئیات حمله به مامور شهرداری تبریز با چاقو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا امانی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه یک تبریز اظهار کرد: حسین عشاقی مسئول تخلفات شهرداری منطقه یک تبریز بعد از ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه و در نزدیکی این مکان توسط ضارب با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

امانی گفت: فرد ضارب به‌وسیله یک دستگاه پژو بدون پلاک از محل متواری شده است و همکار شهرداری تبریز نیز در حال حاضر در بیمارستان بستری شده و وضعیت مناسبی ندارد.

ضرب و شتم مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در تذکری گفت: مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز حینن ماموریت مورد ضرب و شتم قرار گرفته که ضروری است شهرداری به این موضوع رسیدگی کنند.

روح الله دهقان‌نژاد اظهار کرد: مسئول تخلفات شهرداری منطقه یک تبریز بعد از ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه و در نزدیکی این مکان توسط ضارب با چاقو مورد حمله قرار گرفته و اکنون در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: ضرب و شتم مامور تخلف یابی شهرداری منطقه یک تبریز باید پیگیری شود.

دهقان نژاد افزود: با چندنفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز روز گذشته  به منظور عیادت از این مامور زحمت کش به بیمارستان رفتیم و جویای حالش شدیم که همچنان خوفی از حمله به خانواده خود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها