کد خبر: 640369
تاریخ انتشار :

دستبرد به حساب مادر به خاطر ارتقاء بازی

رئیس پلیس فتا استان همدان از کشف یک پرونده برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، گفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی به این پلیس مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکیه و بابرسی‌های اولیه واقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکی، فرزند وی است که بصورت پنهانی اقدام به فعال سازی رمز دوم حساب والدین نموده و اقدام به خرید درون برنامه‌ای کرده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: پس از هماهنگی قضایی متهم در پلیس فتا حاضر و در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و انگیزه این کار خود را افزایش سطح بازی اعلام داشت.

رئیس پلیس فتا همدان با اشاره به اعلام رضایت مادر پس از اینکه مشخص شد فرزندش متهم پرونده است، به والدین توصیه کرد: فضای مجازی دارای چالش‌ها و جذابیت‌های بسیاری بوده که کودکان و نوجوانان هنگام رویارویی با این فضا چنانچه مدیریت نشوند دچار آسیب‌های اجتماعی شده و در دام مجرمین سایبری گرفتار خواهند شد.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند با تماس با شماره مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ موضوع را به کارشناسان ما اطلاع دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها