کد خبر: 621965
تاریخ انتشار :

رشیدپور شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد + جزئیات

مهر/ رضا رشیدپور مجری تلویزیون در واکنش شایعه منتشرشده در برخی رسانه‌های فارسی‌زبان خاج از کشور و فضای مجازی، اعلام کرد که مهاجرتش از ایران صحت ندارد و هیچ گاه مهاجرت نخواهد کرد.

رشیدپور شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا رشیدپور شب گذشته در قالب یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از سفرش به خارج از کشور خبر داد که این خبر ابتدا در فضای مجازی و سپس در برخی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تبدیل به شایعه مهاجرت این مجری با خارج از کشور شد.

در واکنش به این شایعه‌سازی، رشیدپور امروز عصر در قالب یک لایو شایعه مهاجرت خود را تکذیب و درباره سفرش توضیحاتی ارائه کرد.

وی در گفتگوی چند دقیقه‌ای خود با مخاطبانش بیان کرد: من اهل مسافرت هستم اما اهل مهاجرت هیچ وقت در زندگی‌ام نبودم.

رشیدپور اضافه کرد: الان هم سفر کردم نه هجرت. سفرم هم اتفاقاً داخل ایران است، ایران عزیزمان و کشورم را خیلی دوست دارم و تمام آرزویم این است که بتوانم کنار مردمم و نفس به نفس مردمم زندگی کنم و حرف‌ها، تشویق‌ها، گلایه‌ها و حتی فحش‌هایشان را همین جا بشنوم.

وی در بخش دیگری با اشاره به سوء برداشت‌ها از تصویری که منتشر کرده بود، عنوان کرد: چرا تا عکس پنجره هواپیما می‌بینم به مهاجرت فکر می‌کنیم این را مسئولان باید بپردازند.

رشیدپور در بخش دیگری دلیل سفر خود را تدارک یک برنامه اینترنتی بیان کرد و گفت: این روزها برنامه‌ای را آماده می‌کنم که به زودی خبرهایش را منتشر می‌کنم برنامه‌ای که در بستر اینترنت است و به خاطر آن سفر زیاد می‌روم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها