کد خبر: 622640
تاریخ انتشار :

کپی‌کاری درجه یک به سبک مهران مدیری! +عکس

فصل پنجم دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با فضای بسیار متفاوت از برنامه‌های قبلی و در قالب مسابقه از روز ۲۱ خرداد آغاز شده است.

کپی‌کاری درجه یک به سبک مهران مدیری! +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خوندنی آنلاین، فصل جدید دورهمی اولین تجربه مهران مدیری در زمینه اجرای مسابقه است. با شروع مسابقه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد که هر برنامه‌ای مانند تاک شو، استعدادیابی و ... یک اصل دارند و بقیه آن‌ها کپی است. این برنامه نیز جز به چز کپی است مرحله دایره و مرحله روبات، کپی درجه یک و باکیفیت از آن برنامه‌ها است.

تبلیغات

در فصل پنجم دورهمی، فضای رقابتی وجود دارد و برنامه از فرمت گفتگو محور با حضور چهره‌های مشهور، به یک مسابقه اطلاعات عمومی با دکور کاملا متفاوت تغییر یافته است.

مسابقه دورهمی کپی برنامه سامورایی ذهنیبخش اول مسابقه دورهمی که مرحله دایره نامیده می‌شود یک مسابقه ساده اطلاعات عمومی مانند سایر مسابقات رایج است، اما مرحله دوم که روبات می‌باشد برداشتی از مجموعه مسابقه «سامورایی ذهنی» یا «Mental Samurai» ساخته شبکه FOX است.

نمونه خارجی مسابقه دورهمی توسط راب لو بازیگر سریال «بال غربی» اجرا می‌شود و پخش آن از ماه مارچ ۲۰۱۹ آغاز شد، اما فصل دوم آن به دلیل شیوع کرونا به ماه می‌ موکول شد.

در مسابقه سامورایی ذهنی، بیشتر بر توانایی و قدرت‌های ذهن مثل حافظه، قدرت حل مسئله و دانش شرکت کنندگان متمرکز است، اما مسابقه دورهمی بیشتر روی اطلاعات ادبی و فرهنگی متمرکز است.

نسخه بین المللی این مسابقه در ۵ کشور مانند امارات، شیلی، کلمبیا، فنلاند و پرتقال ساخته و اجرا شده است.

در فصل اول مسابقه دورهمی ۱۲۸ شرکت کننده حضور دارند که از میان شش هزار نفر با شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری انتخاب شده اند.

مسابقه دورهمی هر هفته جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها