کد خبر: 637708
تاریخ انتشار :

چه کتاب‌هایی برای کنکور تجربی بخوانیم؟

نگرانی‌های پیش از کنکور در همه داوطلبان دیده می‌شود. اغلب آن‌ها به دنبال پیدا کردن بهترین کتاب، جزوه و آزمون‌های تستی برای موفقیت در کنکور هستند. اگر از داوطلبین کنکور تجربی هستید مطالعه این مقاله کاربردی و مفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چه کتاب‌هایی برای کنکور تجربی بخوانیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با مطالعه این مقاله پاسخ کامل و مفیدی برای نگرانی‌ها و سوال «چه کتاب هایی برای کنکور تجربی بخوانیم» پیدا کرده‌اید و با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی در مسیر موفقیت قدم خواهید گذاشت.

برای شروع کنکور تجربی چه کتابهایی بخوانیم؟ با درس‌های تخصصی شروع کنید

دروس تخصصی مهم‌ترین بخش کنکور تجربی را تشکیل می دهند. دلیل این اهمیت نیز ضریب بالای بارم‌بندی این دروس در کنکور است.

اگر دوره متوسطه را سال‌ها پیش تمام کرده‌اید برای موفقیت در کنکور به تهیه کتاب‌های جدید نیاز دارید. همچنین اگر برای تقویت اطلاعاتتان باید کتاب‌های کمک درسی را نیز مطالعه کنید بهتر است وقتتان را صرف پیدا کردن منابع و کتاب‌ها نکنید. در یک بانک کتاب کنکور به راحتی می‌توانید اغلب کتاب‌های درسی، کمک درسی، تستی و کلیه منابع رشته تجربی را به صورت یکجا خریداری کنید. اما پیش از خرید کتاب‌های کنکور تجربی باید با بهترین منابع مورد نیاز آشنا باشید.

بهترین منابع ریاضی و فیزیک برای کنکور تجربی

درس‌های ریاضی و فیزیک جزو درس‌های سخت کنکور تجربی هستند. دانش آموزان بسیاری پایه ضعیفی در این درس‌ها دارند باید از کتاب‌های درسی، کتاب‌های کمک درسی و جزوه‌ها فرایند یادگیری و مرور را برای کنکور شروع کنند.

داوطلبینی که پایه ضعیفی در درس‌های ریاضی و فیزیک دارند بهتر است مطالعه برای کنکور را از کتاب‌های خیلی سبز شروع کنند. انتشارات خیلی سبز برای درس‌های ریاضی و فیزیک کتاب‌هایی با تست‌های ساده و آسان منتشر کرده است که باعث تقویت دانش آموزان می‌شود اما درسنامه‌های قوی ندارد. اگر به دنبال کتاب‌هایی با درسنامه قوی برای کنکور تجربی هستید از مطالعه گاج نقره‌ای و آبی قلم چی غافل نشوید. کتاب‌های گاج نقره‌ای را باید در کنار کتاب‌های درسی و کتاب‌های کمک درسی دیگر مطالعه کنید. کتاب‌های آبی قلم چی نیز تست‌های متعددی از ساده به سخت دارد و برای تمرین کنکور بسیار مناسب‌اند. برای تقویت در تست‌ کنکور کتاب‌های مهر و ماه نیز به دلیل داشتن تست‌های متعدد کاربردی خواهد بود.

کلیه کتاب‌های تستی و درسنامه کنکور تجربی را می‌توانید در بانک کتاب مارکا خریداری کنید. علاوه‌بر کتاب‌های کنکور، امکان سفارش و خرید کتاب های دانشگاهی نیز از سایت مارکا کتاب برای دانشجویان با تخفیف‌های ویژه وجود دارد.

1508

بهترین منابع شیمی، با موفقیت در کنکور تجربی فقط چند فاصله دارید

شیمی یک از مهم‌ترین درس‌هایی است که در امتیاز بندی سوالات کنکور نقش دارد. با توجه به اهمیت درس شیمی بهتر است وقت را هدر ندهیم و به معرفی بهترین کتاب کنکور تجربی برای درس شیمی بپردازیم.

کتاب مبتکران برای موفقیت در کنکور تجربی برای همه داوطلبین کافی است. اما اگر قصد دارید با قدرت بیشتری وارد جلسه کنکور شوید کتاب‌های خیلی سبز و نشر الگو هم بسیار مفید و کاربردی هستند. در کتاب خیلی سبز به همه بخش‌های درس شیمی اشاره شده است و در کنار کتاب مبتکران واقعا انتخاب درستی برای موفقیت در کنکور تجربی است. کتاب نشر الگو هم به درس‌های شیمی به درستی و کامل اشاره کرده و با توجه به اینکه حجم کمتری نسبت به کتاب خیلی سبز دارد، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. اما همچنان مطالعه کامل کتاب مبتکران را برای یادگیری کامل درس شیمی پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین منابع زیست شناسی کنکور، درسی مهم با امتیازهای بالا در کنکور تجربی

زیست شناسی یکی از موثرترین و مهم‌ترین درس‌ها در کنکور تجربی است. کتاب‌های بسیاری برای زیست کنکور تجربی چاپ و منتشر شده‌ است و همین موضوع باعث سردرگمی بیش از حد داوطلبین می‌شود. اما بین همه کتاب‌های منتشر شده چند کتاب معتبر و کاربردی وجود دارد که بعد از آشنایی با آن‌ها، می‌توانید منابع مورد نیازتان را در بانک کتاب مارکا سفارش دهید.

کتاب گاج نقره‌ای به‌عنوان کامل‌ترین کتاب برای زیست کنکور تجربی شناخته می‌شود. این کتاب مرجع مناسبی به‌عنوان درسنامه و روی نکات کلیدی و کاربردی تاکید کاملی دارد. همچنین پاسخنامه جامعی دارد و سوالات کنکور را نیز به شکل قابل توجهی تفکیک و دسته‌بندی کرده است. علاوه‌بر کتاب گاج نقره‌ای، کتاب‌های خیلی سبز، آی کیو و فاگوزیت هم جزو بهترین منابع زیست شناسی برای کنکور به شمار می‌روند. البته کتاب‌ خیلی سبز حجم بسیار بالایی دارد و گاهی اوقات وقت دانش آموزان را بیش از حد می‌گیرد.

بهترین منابع زمین شناسی کنکور تجربی، درسی ساده فقط برای افزایش امتیازهای کنکور

زمین شناسی از درس‌های آسان در کنکور تجربی است. برای افزایش رتبه در کنکور و پاسخ درست به سوالات زمین شناسی کتاب‌های مهر و ماه مفید و کاربردی‌اند. کتاب‌های مهر و ماه درسنامه‌ای کامل است و از هر لحاظ برای تقویت داوطلبین رشته تجربی کاربرد دارد.

برای موفقیت در کنکور تجربی، دروس عمومی متوسطه را دست کم نگیرید

در کنکور تجربی و حتی کنکورهای ریاضی و انسانی مطالعه عمیق و اصولی درس‌های عمومی فرصت کسب امتیاز و رتبه‌های بالا را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. درس‌هایی مانند دینی،‌ ادبیات فارسی، عربی و زبان انگلیسی را می‌توان با مطالعه کتاب‌های کمک درسی و منابع انتشاراتی‌های معتبر تقویت کرد.

بهترین منابع درس دینی برای کنکور تجربی

برای درس دینی می‌توانید از کتاب‌های گاج نقره‌ای، انتشارات خیلی سبز،‌ آبی قلم چی و نشر الگو کمک بگیرید. کتاب نشر الگو حجم بسیار کمی دارد و موضوعاتی شبیه به گاج نقره‌ای دارد؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید زمان بسیاری را به درس دینی اختصاص دهید نشر الگو انتخاب درستی است.

بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور تجربی

کتاب‌های مبتکران، سیر تا پیاز، گاج نقره‌ای، خیلی سبز و زبان جامع شبقره نیز به‌عنوان منابع مهم زبان انگلیسی برای کمک به دانش آموزان در آزمون کنکور شناخته می‌شوند. کتاب زبان جامع شبقره، منبع بسیار کاملی است که به خوبی شناخته نمی‌شود. به‌یاد داشته باشید در بانک کتاب کنکور مارکا می‌توانید کمیاب ترین کتاب‌ها را نیز خریداری کنید.

منابع مفید عربی در کنکور تجربی

برای تقویت اصولی و پایه‌ای عربی پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های گاج نقره‌ای، مبتکران، خیلی سبز و سیر تا پیاز را مطالعه کنید. بین این منابع، کتاب مبتکران تقریبا تا 90 درصد پاسخگوی نیازهای شما در درس عربی است.

 بهترین منابع ادبیات در کنکور تجربی

ادبیات فارسی یکی از درس‌های عمومی است که به افزایش رتبه و درصد موفقیت در کنکور کمک می‌کند. کتاب‌های گاج نقره‌ای، سیر تا پیاز، نشر الگو و خیلی سبز برای موفقیت در ادبیات کنکور تجربی بسیار مفید و کاربردی‌اند. کتاب گاج نقره‌ای تقریبا کامل‌تر از سایر کتاب‌هاست و با 6000 تست به تسلط داوطلبان در انجام تست‌های کنکور کمک بسیاری می‌کند.

1509

بانک کتاب مارکا همراه و هم‌قدم داوطلبین کنکور تجربی تا رسیدن به موفقیت

در این مقاله سعی کردیم به سوال مهم «چه کتاب‌هایی برای کنکور تجربی بخوانیم» پاسخ کامل و مفیدی دهیم. ضمن آرزوی موفقیت در کنکور تجربی برای دانش آموزان عزیز، پیشنهاد می‌کنیم از همین امروز مطالعه برای کنکور را شروع کنید. نگران کمیاب بودن، قیمت بالا یا پیدا نکردن کتاب‌ها و منابع کنکور نباشید. با مراجعه به سایت بانک کتاب مارکا به آدرس markaketab.com کلیه کتاب‌های مورد نیاز برای کنکور تجربی و سایر رشته‌ها در دسترس شما قرار دارد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت نحوه ثبت سفارش و خرید کتاب‌ کنکور می‌توانید با شماره تلفن  021-66400400تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان هستند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها