کد خبر: 644059
تاریخ انتشار :

جنجال جدید امیر جعفری

عکسی از امیر جعفری در کنار یک خانم در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی در بر داشته و خیلی از کاربران از این عکس استفاده کرده اند و شایعه طلاق امیر جعفری از همسرش را مجدد دامنه زده اند. تأیید این خبر توسط رستانیوز، به صورت مستقل، امکان ندارد.

جنجال جدید امیر جعفری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد. امیر جعفری تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. امیر جعفری که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. عکسی از امیر جعفری در کنار یک خانم در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی در بر داشته و خیلی از کاربران از این عکس استفاده کرده اند و شایعه طلاق امیر جعفری از همسرش را مجدد دامنه زده اند .سایت خبری رستانیوز این اخبار و حواشی را به طور مستقل تایید یا تکذیب نمیکند.امیر جعفری با امین حیایی در فیلم رقصنده ایفای نقش میکنند و در سفرشان به خارج در یک کلوپ شبانه با چند دختر خارجی میرقصند و چشم چرانی می کنند.

 

امیر جعفری و حاشیه هایش

بابک زنجانی درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده است : امیر جعفری که هنرپیشه هستند ، ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاس بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه ای در ایران زمین شهرک غرب و در مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها