کد خبر: 644432
تاریخ انتشار :

عادل فردوسی پور برمی‌گردد؟

عادل فردوسی پور نزدیک 3 سال است که دیگر در تلویزیون حضور ندارد.

عادل فردوسی پور برمی‌گردد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک سه سال از زمانی که تصویر عادل فردوسی‌پور از صفحه‌ تلویزیون در ایران محو شد، می‌گذرد و با اینکه صدای عادل فردوسی پور همچنان در شبکه ورزش و برنامه فوتبال 120 شنیده می‌شود، اما عادل فردوسی‌پور از تولید و اجرای محبوب‌ترین برنامه صداوسیما یعنی برنامه ۹۰ منع شده است. عادل فردوسی پور در این مدت هیچ واکنش خاصی نسبت به این موضوع نداشته است. عادل فردوسی پور در دولت قبل و با نظر مستقیم فروغی رئیس شبکه سوم از کار بی کار شد.

عادل فردوسی‌پوری که تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ بود، با انتقادهای گزنده‌اش از مدیران فوتبال و افشاگری‌هایش درباره پشت‌پرده اتفاقات فوتبالی در ایران به یکی از محبوب‌ترین و جنجالی‌ترین مجریان تلویزیون در یکی، دو دهه اخیر تبدیل شده بود؛ اما تولید برنامه ۹۰ از اسفند سال ۱۳۹۷ قطع شد. بعد از ورود علی فروغی به‌عنوان مدیر شبکه سه سیما، جبهه‌گیری تندی علیه فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ شکل گرفت.

فروغی برنامه ۹۰ را در میان موجی از انتقادات تندوتیز تعطیل کرد و باعث قطع همکاری عادل فردوسی‌پور با شبکه سه سیما شد. او بعد از تعطیلی این برنامه گفت عادل فردوسی‌پور از «مدار» خارج شده بود و داشت به الگوی بدی برای بقیه تبدیل می‌شد. گفته‌های فروغی این شائبه را ایجاد کرد که او مجری تصمیمی است که از بالاتر گرفته شده و شاید کمتر نقشی در اجرای این تصمیم داشته باش

کورسوهایی از امید به بازگشت

با وجود همه اینها همچنان بسیاری از دوستداران فوتبال و برنامه ۹۰ امیدوارند فردوسی‌پور بتواند بالاخره از سد موانع صداوسیما عبور کند و دوباره در جایگاه مجری محبوب‌ترین برنامه صداوسیما دیده شود. این امیدواری‌ها گاهی با اظهارنظرهایی که از طرف برخی مسئولان یا نمایندگان مجلس منتشر می‌شود بالا می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها