کد خبر: 627747
تاریخ انتشار :

دولت به دنبال دیوارکشیدن دور کشور نیست

ایرنا/ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ایران همیشه خواستار روابط همه جانبه با کشورها بوده و هیچ گاه دنبال دیوار کشیدن به دور کشور نیست.

دولت به دنبال دیوارکشیدن دور کشور نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رجب رحمانی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت امور خارجه دولت سیزدهم باید در قامت یک نهاد انقلابی سیاست‌های خارجی را طرح ریزی کرده و متناسب با شان مردم انقلابی گام بردارد تا بتوانیم با تمام کشورهای دنیا همکاری‌های دوجانبه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دولت ایران حتی حاضر شد برای برقراری روابط دیپلماسی با آمریکایی‌ها پای میز مذاکره بنشیند، اما تجربه برجام نشان داد که دولتمردان آمریکا در کنار ظلم و ستمی که به مردم جهان می‌کنند، همواره عهدشکن هستند و از هیچ ابزاری برای بی تعهدی دریغ نمی‌کنند.

رحمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک انقلاب برای نجات محرومان است، اظهار داشت: اکنون در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، مجلس و قوه قضاییه با رویکردی انقلابی در کنار دولت ایستاده تا با روحیه جهادی و پیروی از فرامین رهبر انقلاب افق‌های روشنی را پیش روی کشور ترسیم کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از دولت سیزدهم می‌خواهیم که فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دهد و همواره از مدیران خود بخواهد که با همتی انقلابی و کار جهادی پا به عرصه کارزار اقتصادی و معیشتی مردم بگذارند.

رحمانی به آشفته بازار اقتصادی، نبود شغل و مسکن در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز اولویت اول مردم و نمایندگان مجلس حل مشکلات اقتصادی بوده و باید همه مدیران دولتی در راستای  این مهم به صورت شبانه روزی خدمت کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی تاکستان از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون با همت جهادی در عرصه‌های مختلف اقتصادی مانند کشاورزی همیشه یار و یاور کشور بوده‌اند که جای دارد حمایت‌های ویژه‌ای را از مسؤولان دریافت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها