کد خبر: 648454
تاریخ انتشار :

چهره جدید مهران غفوریان در سال جدید

چهره جدید مهران غفوریان در سال جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهران غفوریان  بازیگر محبوب مان در سال 1353 در تهران به دنیا آمد. مهران غفوریان کمدین محبوب کشورمان است که در بیشتر مجموعه های  طنز در سال های اخیر ایفای نقش کرده و به واسطه ی نقش های جذابش محبوبیت ویژه ای در بین مردم دارد . مهران غفوریان چندی پیش در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت البته توانست این بحران را پشت سر بگذارد. نیسان آبی جدیدترین فعالیت هنری مهران غفوریان است. در ادامه بیشتر با زندگی مهران غفوریان آشنا شوید.

بازگشت مهران غفوریان به طنز پردازی | چهره ی جدید مهران غفوریان در سریال جدیدشمهران غفوریان را با نقش های کمدی و سریال های طنز میشناسیم. اخرین فعالیت هنری مهران غفوریان مربوط به سریال نیسان آبی و خاتون است. اما دیگر مانند سابق خبری از نقش های طنز او نیست. مهران غفوریان در استوری اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده است. او در این عکس در نقش دزد دریایی است. دختر او نیز در این عکس کنار مهران غفوریان است و نشان از این دارد که این بازیگر، روز ها را در کنار دخترش به بازی و سرگرمی می پردازد.

بیوگرافی مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران ، بازیگر و کارگردان است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد که از 18 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و با نقش بهروز خالی بند «زیر آسمان شهر» مشهور شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها