کد خبر: 649933
تاریخ انتشار :

ضجه های اشکان خطیبی برای همسرش اینستاگرام را بهم ریخت | بیماری زن اشکان خطیبی چیست؟

اشکان خطیبی در سریال خاتون برای نگار جواهریان که زنش است ضجه می زند در ادامه ویدئویی از بخشهای این سریال را مشاهده خواهید کرد.

ضجه های اشکان خطیبی برای همسرش اینستاگرام را بهم ریخت | بیماری زن اشکان خطیبی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اشکان خطیبی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی می باشد، اشکان خطیبی در سریال هفتگی خاتون ایفای نقش می کند؛ این سریال به طور گسترده ای مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اشکان خطیبی که علاوه بر بازیگری در حوزه خوانندگی و مجریگری و کارگردانی نیز فعال است؛ در دانشکده هنر و معماری تا مقطع کارشناسی تحصیل نموده است. اشکان خطیبی در نقش سرهنگ ملک در سریال خاتون نقش آفرینی کرده است و توانسته با قدرت خود در بازیگری، نظر بینندگان و مخاطبان را به خود جلب کند. اشکان خطیبی در این سریال به دلیل شغلی که دارد و جو حاکم بر جامعه در دسته مخالف مردم قرار گرفته است اما با این حال دوست دارد از سرزمین ش و مردمان سرزمینش دفاع کند.

مروری بر زندگی شخصی اشکان خطیبی

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها