رازهای سریال زخم کاری

ازدواج نامشروع بازیگر سریال زخم کاری + عکس سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز بازیگر نقش مسعود طلوعی در فصل دوم زخم کاری است.

ازدواج نامشروع بازیگر سریال زخم کاری + عکس سریال زخم کاری
| کد مطلب: ۶۵
لینک کوتاه کپی شد

سریال زخم کاری که این روزها دوباره پخش آن در قالب فصل جدید شروع شده است یک آغاز متفاوت دارد. رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری در حالی که همسرش گویا در قید حیاط است بنا دارد با طلوعی ازدواج کند. این بازیگر سریال زخم کاری در فصل قبل همسر جواد عزتی بود. رعنا آزادی ور که بازیگر سریال زخم کاری است حالا پسرش را به عنوان نقش اول مبارزات خود انتخاب کرده است. اما درباره طلوعی بازیگر سریال زخم کاری هم بدانیم:

بازیگر سریال زخم کاری میثم

اما میثم در این دوره از سریال نقش و نگاری تازه پیدا کرده است. محاسن او بلنئد شده و از اتفاق به یک عشق جدید رسیده است. عشقی که گویا در دوران کودکی هم او را دوست داشته است.

بازیگر سریال زخم کاری طلوعی 

طلوعی یکی از شخصیت‌های مرموز و پر پرسش سریال زخم کاری است که از قسمت‌های ابتدایی فصل اول نام آن میان کاراکترها مطرح می‌شد. طلوعی حالا در فصل دوم با بازی کامبیز دیرباز حضور پررنگی دارد. در اینجا معرفی داریم بر این شخصیت و چرایی حضورش در سریال محبوب این روزها.

قبل از بحث درباره حضور کاراکتر طلوعی در فصل دوم زخم کاری، این نکته را مرور کنیم که در ساختار دراماتیک داستان‌هایی با پس‌زمینه نمایش قدرت و مافیای اقتصادی همواره یک چهره مخفی وجود دارد که با وجود تمام مراجعات به آن شخص، همیشه از حضور در مجامع اصلی سر باز می‌زند. در این شکل از روایت مافیایی چهره‌های پرنفوذتر عموما چهره‌های مهربان‌تری دارند و خودشان را از گزندهای اصلی دور نگه می‌دارند و در رفتار عمومی طوری وانمود می‌کنند که گویی از همه چیز بی‌اطلاع هستند و حتی گاهی جانب طرف بی‌گناه را می‌گیرند.

در سریال زخم کاری از همان قسمت‌های ابتدایی فصل اول شاهد آن بودیم که شخصیتی به نام طلوعی وجود دارد که پشت پرده تمامی اتفاقات و تصمیمات حضور داشته و تمامی تصمیم‌گیری‌ها بستگی به نظر او دارد. طلوعی تا پایان فصل اول سریال زخم کاری حضور تصویری نداشت و تنها در چند موقعیت حساس حضور و نفوذ او در حلقه‌های قدرت باعث شد تا برخی از کم‌کاری‌های خاندان ریزآبادی و مالک رفع و رجوع شود.

بازیگر سریال زخم کاری مالک

اما طلوعی درحالی ظهر کرده است که گویا مالک هم زنده است. با شروع فصل دوم سریال زخم کاری و با پخش اولین قسمت‌های آن شاهد حضور طلوعی در مرکز توجهات هستیم. حالا که مالک با زخمی که از منصوره و ناصر خورده از نظرها پنهان شده و احتمالا حضوری پررنگ در فصل دوم سریال ندارد طلوعی پا به میدان اصلی گذاشته و با میانجیگری میان وارثان هولدینگ ریزآبادی سعی می‌کند اختلافات را رفع و رجوع کند و هولدینگ را از سقوط نجات دهد. طلوعی از شاخه‌های اصلی و پشت پرده قدرتمند شرکت به حساب می‌آید. اما میثم به واسطه جوان بودنش نمی‌تواند حضور او را هضم کند.

رازهای طلوعی با سمیرا 

از سوی دیگر رابطه عاطفی سمیرا با طلوعی که بعد از شنیدن خبر مرگ مالک رقم خورده است میثم را در نقطه مقابل طلوعی قرار داده است. رابطه‌ای که سرانجام به خواستگاری علنی از سمیرا ختم شد. قدرت همان شاخصه‌ای است که همیشه سمیرا را مبهوت خود کرده. چیزی فراتر از ثروت و بالاتر از توانایی مالی. برای همین سمیرا برای پیش بردن نقشه خود، با همه مخالفت پنهان و آشکار میثم، نمی‌تواند از پیشنهاد قدرت طلوعی چشمپوشی کند. به‌خصوص که حالا منافع دوطرف برهم منطبق شده؛ نجات شرکت ریزآبادی و تنها ثروت میثم در برابر سوئدی‌ها، با زمین‌های سمیرا در شمال. از بین رفتن تهدید ناصر در مقابل خواستگاری و پیوندی مهم‌تر از روابط مالی. شریک شدن در ساخت پتروشیمی در مقابل…

بازی دیرباز در نقش طلوعی

قبل از پخش فصل دوم زخم کاری شایعه‌های زیادی درباره بازیگر نقش طلوعی به گوش می‌رسید که سرانجام قرعه به نام کامبیز دیرباز افتاد. همراه با گریمی که قرار است او را ۱۰-۱۵ سالی پیرتر نشان دهد. پیرمردی پرنفوذ، سختی چشیده و البته روی پا و زیرک.

با همه نقدهای تند و تیزی که این روزها منتشر می‌شود، بازی کامبیز دیرباز در این سریال گرم و گیراست. قرار نیست چهره‌ای خشن داشته باشد ولی از طرفی قاطعانه درباره هر اتفاقی نظر می‌دهد. در مقابل میثم کرنش می‌کند و سعی می‌کند سعه‌صدر بیشتری نشان دهد. شیمی رابطه او با سمیرا و رابطه‌اش با مباشرش شفاعت با بازی مهران غفوریان جور درآمده است. طلوعی شخصیت مرموز سریال زخم کاری است که به نظر می‌رسد در فصل دوم حضوری پررنگ در اتفاقات میان شخصیت‌ها دارد. باید منتظر تماشای بقیه سریال باشیم تا ببینیم طلوعی تا چه اندازه می‌تواند از قدرت و نفوذ خود برای از میان برداشتن رقبا تاثیرگذار باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین