کد خبر: 254135
تاریخ انتشار :

نوازی: قول قهرمانی دادن فریب هواداران است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، محمد نوازی در خصوص وضعیت استقلال و اردوی این تیم در کردان کرج گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. بعد از آنکه کادر فنی معرفی شد، تمرینات تیم به صورت منظم دنبال شده است. در این چند روز هم تمرینات خوبی را در اردوی کردان انجام دادیم تا آمادگی بازیکنان بیشتر شود. سعی می‌کنیم تا شروع لیگ با انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر، وضعیت مناسب‌تری پیدا کرده و وارد رقابت‌ها شویم.
«آیا استقلال امسال قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟»، وی در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: این موضوع چیزی نیست که خیلی راحت آن را به زبان بیاوریم. فوتبال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و امکان ندارد از حالا قول قهرمانی بدهیم. بازیکنان و کادر فنی استقلال نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد و مطمئناً به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند، اما اگر بخواهیم از حالا قول بدهیم، یعنی هواداران را فریب داده‌ایم. در ضمن تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند و نهایت تلاش خود را برای قهرمانی خواهند کرد.
مربی استقلال در مورد رابطه سیدمهدی رحمتی و وحید طالب‌لو و اینکه گفته می‌شود آنها آشتی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: طالب‌لو و رحمتی دروازه‌بان‌های باتجربه‌ای هستند که در این سال‌ها برای استقلال زحمات زیادی کشیده‌اند. مطمئناً آنها آرامش استقلال را می‌خواهند و خوشبختانه رابطه‌ای خوب با یکدیگر دارند. امیدوارم امسال در استقلال شاهد مسائل حاشیه‌ای نباشیم.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها